Beantwoord

koperverbinding gaat weg bij tele2, moet ik eerder overstappen of kan ik nog blijven?

  • 27 September 2022
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

zoals welbekend gaat per februari 2023 de koperverbinding vervallen.

Echter wil tele 2 dat ik nu al voor 23 november overstap omdat zij dan de verbinding stoppen.. is hier iets over bekend bij iemand? zou ik niet gewoon tot februari 2023 kunnen blijven gebruiken? Is zo'n gehaast met overstappen. ik krijg alleen maar lullige reacties van tele2. iedere medewerker verteld een ander verhaal. boven dien kan ik al maanden daar niet meer inloggen…

Ik heb dit ook al daar gemeld. maar misschien hebben jullie wel een fatsoenlijk antwoord...

icon

Beste antwoord door joop2011 27 September 2022, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Het beste advies dat ik je kan geven is gewoon overstappen.

 

Het heeft geen enkele zin het onvermijdelijke uit te stellen. Beter dan op 23 november opeens zonder internet en telefoon te zitten.

zoals welbekend gaat per februari 2023 de koperverbinding vervallen.

Echter wil tele 2 dat ik nu al voor 23 november overstap omdat zij dan de verbinding stoppen.. is hier iets over bekend bij iemand? zou ik niet gewoon tot februari 2023 kunnen blijven gebruiken? Is zo'n gehaast met overstappen. ik krijg alleen maar lullige reacties van tele2. iedere medewerker verteld een ander verhaal. boven dien kan ik al maanden daar niet meer inloggen…

Ik heb dit ook al daar gemeld. maar misschien hebben jullie wel een fatsoenlijk antwoord...

Wat heeft dat met KPN, de provider te maken,?

Tele 2 krijgt de internet via T Mobile

Het is ook niet welbekend dat dat in februari 2023 stopt, dat verschilt per regio.

T-Mobile gebruikt het kopernetwerk van KPN dus zo. ze houden van tele 2 sterk vast aan 23-11-22 terwijl KPN het heeft over 22-2-23 is nogal een tijdsverschil. Ik hoopte om meer tijd te krijgen het word een mega klus om overal mailadressen aan te passen/ door te geven.

vandaar mijn vraag hier. wie niet waagt wie niet wint…

 

Reputatie 7
Badge +20

@L. D. 

Ligt er al glasvezel bij u?

Dan kan Tele2 toch alles over glasvezel doen?

 

Of is het een ander probleem?

 

En wat bedoel je met mega klus i.v.m. mailadressen?

Die kunnen toch gewoon mee?

 

Behalve als je overstapt naar bijvoorbeeld KPN, maar zo'n grote klus is dat toch niet.

 

P.S.

Als je een nieuw mail adres hebt, zet dan iedereen in BCC en verstuur de mail in 1 keer.

In aan zet je je eigen mailadres.

Dan ziet niemand de andere mailadressen. 

Hallo @joop2011 en @L. D. Tele2 doet niets meer met thuisabo’s, dat is ondergebracht bij T-Mobile, dus alle vragen over internetdiensten moeten aan T-Mobile gesteld worden.

KPN, als provider, kan hier niets mee.

Â