Beantwoord

Korting aan de deur

  • 31 July 2020
  • 9 reacties
  • 318 keer bekeken

Ook bij zojuist verkoper aan de deur met groen hesje ipad en kpn id kaart.

kon korting geven als ik van ziggo overstap.

een jaar lang gratis ziggo sports.

postcodegebied 4617.

kan ik dat vertrouwen?

icon

Beste antwoord door wjb 31 July 2020, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Als hij een KPN ID kaart heeft die is echt is (maar ja,  hoe controleer je dat?) dan zal het waarschijnlijk wel legitiem zijn, KPN doet wel vaker verkoop aan de deur.

Bij mij is het zo dat een verkoper aan de deur, net als een verkoper via de telefoon, resoluut de deur gewezen wordt (leuke beeldspraak). Als ik iets wil kopen dan neem ik zelf daartoe het initiatief en zodra een bedrijf dat doet dan gaat bij mij het stoplicht op rood.

Loop ik door een kledingwinkel en zegt een verkoper tegen mij of hij/zij mij kan helpen, dan is de kans groot dat ik de winkel verlaat zonder aankoop gedaan te hebben.

 

Loop ik door een kledingwinkel en zegt een verkoper tegen mij of hij/zij mij kan helpen, dan is de kans groot dat ik de winkel verlaat zonder aankoop gedaan te hebben.

Niet zo netjes 

Als ik bv bij de mediamarkt loop en een verkoper vraagt mij kan ik helpen 

Zeg ik netjes dat ik zelf even rond kijk 

Inderdaad via telefoon doe ik geen zaken 

Aan de deur nog nooit gezien hier buitenaf 

Bedankt dat je dan toch de moeite nam mij zo uitgebreid te woord te staan :blush:

Reputatie 7

Als ik bv bij de mediamarkt loop en een verkoper vraagt mij kan ik helpen 

Zeg ik netjes dat ik zelf even rond kijk 

Dat doe ik ook, maar toch is de kans groot dat ik dan niets zal kopen.

Meestal heb ik een doel als ik naar een winkel ga en ga ik met een product terug 

Maar meestal online 

Wjb als ze opdringerig over komen loop ik ook weg :joy:

Reputatie 7
Badge +10

Meestal heb ik een doel als ik naar een winkel ga en ga ik met een product terug 

Maar meestal online 

Wjb als ze opdringerig over komen loop ik ook weg :joy:


Lang leve online shopping, vaak goedkoper en vanuit mijn luie stoel rustig rondkijken en vergelijken ;-) 

Bloedhekel aan colportage. Zelfs anti colportage stickers kijken ze ‘zogenaamd’ over heen. 
 

@Adrianush Op het moment dat je een verkoper aan de deur krijgt en je hebt interesse maar vertrouwt het niet, bel de betreffende provider etc. of er verkopers in de wijk actief zijn. 

Reputatie 7
Badge +15

@Adrianush Welkom op het forum. KPN doet inderdaad vaker verkoop aan de deur, mocht je het niet vertrouwen kun je inderdaad altijd de verkoper vragen zich te legitimeren, lukt dit niet doe dan de deur weer dicht! Mocht je het na legitimeren nog steeds niet vertrouwen kun je inderdaad contact opnemen met de provider in kwestie. 

Dank voor de reacties. Ik heb inmiddels mijn overstap zelf digitaal geregeld. De jongen die over een paar dagen zou terugkeren is niet meer langsgekomen.

Reputatie 7
Badge +15

@Adrianush Jammer dat hij niet meer langs is gekomen maar fijn om te lezen dat de overstap digitaal ook gelukt is. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag!Â