Beantwoord

Korting Black Friday nooit gekregen

  • 19 July 2019
  • 6 reacties
  • 320 keer bekeken

Afgelopen Black Friday heb ik contact gehad met een medewerker via de chat. Hij beloofde mij een nieuw contract met de 9 maanden Black Friday korting. Helaas is deze nooit verrekend/ingegaan. Ben er zelf ook laat mee door persoonlijke omstandigheden. Ik heb de chat opgeslagen als bewijs. Kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 July 2019, 08:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @djrico, Welkom op het forum. Afgelopen Black Friday heb je een abonnement afgesloten waarbij je korting zou krijgen. Dit is niet gebeurd. Je geeft aan dat je dit al een tijdje weet, maar door persoonlijke omstandigheden hier laat mee bent. Dat je door persoonlijke omstandigheden niet in de gelegenheid bent om contact op te nemen met ons, kan ik begrijpen. Ik kan je helaas niet de garantie geven dat we je daarom de korting alsnog kunnen bieden. Ik wil in ieder geval de mogelijkheden bekijken en uitzoeken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi @djrico, Welkom op het forum. Afgelopen Black Friday heb je een abonnement afgesloten waarbij je korting zou krijgen. Dit is niet gebeurd. Je geeft aan dat je dit al een tijdje weet, maar door persoonlijke omstandigheden hier laat mee bent. Dat je door persoonlijke omstandigheden niet in de gelegenheid bent om contact op te nemen met ons, kan ik begrijpen. Ik kan je helaas niet de garantie geven dat we je daarom de korting alsnog kunnen bieden. Ik wil in ieder geval de mogelijkheden bekijken en uitzoeken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

Hoi @Marina_,

Bedankt voor je reactie. Door persoonlijke omstandigheden ben ik er zelf ook laat achter gekomen. Ik zou een nieuw contract aangaan, echter is die nooit ingegaan. Ook heb ik even terug gekeken en ik heb ook nooit een bevestigingsmail gezien. Ik snap dat dezelfde korting lastig word.

De gegevens zijn aangevuld, alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @djrico, Aan de hand van je gegevens zie ik ook terug dat dit is toegezegd, mijn collega heeft hier destijds een melding van gemaakt. Waarom het niet is doorgekomen, is mij niet duidelijk. Je vraag heb ik doorgezet naar de klachtenafdeling, omdat ik je met deze kosten niet tegemoet kan komen. Hopelijk kunnen zijn wel iets voor je betekenen. Ze nemen binnen 3 werkdagen contact met je op. Houd je mij op de hoogte?
Goedemorgen @djrico, Aan de hand van je gegevens zie ik ook terug dat dit is toegezegd, mijn collega heeft hier destijds een melding van gemaakt. Waarom het niet is doorgekomen, is mij niet duidelijk. Je vraag heb ik doorgezet naar de klachtenafdeling, omdat ik je met deze kosten niet tegemoet kan komen. Hopelijk kunnen zijn wel iets voor je betekenen. Ze nemen binnen 3 werkdagen contact met je op. Houd je mij op de hoogte?

Hoi @Marina_,

Bedankt, ik hou je op de hoogte!
Hoi @Marina_,

Tot nu toe ben ik meerdere keren gebeld door KPN, helaas kan ik onder werktijden geen telefoontjes aannemen. Vanaf half 7 zou ik gebeld kunnen worden of kan ik dit nummer zelf ook terugbellen en weten ze daar dan van alles af?

Alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @djrico, Wat jammer dat je de telefoontjes tot nu toe niet hebt op kunnen nemen. Wanneer de klachtenafdeling je belt zijn ze al op de hoogte. Ik heb ons gesprek doorgegeven met een gewenste oplossing. Ik zie dat ze een tegemoetkoming hebben gegeven. Dit bespreek ik verder met je in een privébericht.

Reageer