Beantwoord

Korting en vergoeding niet op factuur

  • 13 January 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 2 maand geleden telefonisch korting gekregen en daarnaast voor 100 euro de superwifi's aangeboden gekregen. Vervolgens krijg ik een factuur waar toch 200 euro wordt afgeschreven, na tot vervelends toe meerdere lange wachttijden en telefoontjes werd er beloofd dat het verrekend zou worden met de volgende factuur. Helaas ook deze maand zie ik hier niet van terug op de factuur. Heeft iemand een oplossing hiervoor ? telefonisch heb ik het gevoel dat ze dit niet kunnen oplossen…

gr peter

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 January 2021, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@piet1981 Hi Peter, wat rot dat 't zo stroef verlopen is met de korting en vergoeding die je toegezegd zijn. Het is vrij druk hier op het forum, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Ik hoop dat het intussen rechtgezet is. Zo niet, laat het me dan weten en vul dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel in. Dan help ik je graag verder.

Het wordt als het goed is de volgende maand verrekend en heb er ook een bevestigingsmail van gekregen dus ik wacht nog even af… 

gr peter

Reputatie 7
Badge +19

Het wordt als het goed is de volgende maand verrekend en heb er ook een bevestigingsmail van gekregen dus ik wacht nog even af… 

gr peter

Hi Peter, fijn, dat klinkt overwegend positief! Ik hoor graag hoe het afgelopen is, laat het me ook gerust weten als ik iets voor je kan doen.