Beantwoord

Korting voor bestaande klanten

• 21 november 2017
  • 4 reacties
  • 947 keer bekeken

Zoals elk jaar zijn er overstap actie's in tegenstelling tot 3 jaar geleden waarbij ik voor het eerst in jaren vroeg of er wat mogelijk was kreeg ik nu als reactie ," nee , voor vaste klanten doen we niets" . Nou snap ik dat je niet alle vaste klanten de instapkorting kan geven maar om nu met de compleet actie aan te komen wat 5,- euro voordeel geeft en geen optie is voor me is wel erg karig.
Ik werk zelf in de sales en behalve nieuwe klanten op een aantrekkelijke basis binnenhalen doe ik vooral mijn best bestaande lange relaties te belonen. Er zit op deze manier niets anders op om het dit jaar na afloop van het contract over te schakelen naar een collegabedrijf. Het prijsverschil is al fors en dat maakt niet uit want de geleverde dienst is ook goed maar bestaande klanten afschepen met NEE is wel erg makkelijk. Waarom gaan jullie hier niet anders mee om?
icon

Beste antwoord door Henk2304 22 november 2017, 13:47

Compleet levert ook nog gratis onderling bellen (vast-mobiel en mobiel-mobiel) en verdubbeling van belminuten/sms/databundel (mobiel). Als je Compleet bent met een vaste aansluiting kun je ook een extra iTV-zenderpakket kiezen. Bovendien betaal je (iig. mobiel) bij verlenging geen aansluitkosten.
En verder is iedereen natuurlijk vrij de voor haar/hem meest voordelige provider te kiezen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Compleet levert ook nog gratis onderling bellen (vast-mobiel en mobiel-mobiel) en verdubbeling van belminuten/sms/databundel (mobiel). Als je Compleet bent met een vaste aansluiting kun je ook een extra iTV-zenderpakket kiezen. Bovendien betaal je (iig. mobiel) bij verlenging geen aansluitkosten.
En verder is iedereen natuurlijk vrij de voor haar/hem meest voordelige provider te kiezen.
Stap 1: Lees dit, https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/onderhandelen-met-je-provider
Stap 2: Bellen en optie voor opzeggen kiezen of vragen of je daarmee kan worden doorverbonden.
Ik bel al jaren jaarlijks en tot nog toe er altijd wat extra uit kunnen krijgen voor mijn Internet + TV abo.

Het argument "nee dat doen we echt niet meneer" of "dat doen we niet meer" is onzin die door de afdeling verkoop wordt geserveerd. Zodra je de juiste medewerker hebt scheelt dat een hoop theaterwerk.

Extra tip: check NLE, die is onlangs exact hetzelfde gaan leveren voor minimaal 10 euro per maand minder. Hardware en service is vrijwel hetzelfde en KPN heeft aan mij al toegegeven dat ze geen antwoord hebben op de laagste prijs.
Reputatie 7
Let op dat je bij NLE in feite 2 abo's hebt, één voor internet via NLE en één onderhands voor tv bij KPN. Bij problemen met tv geeft NLE niet thuis en verwijst naar KPN die op haar beurt de bal weer terugkaatst. Zie ook elders op dit forum.
Minder flexibiliteit bij het wijzigen van zenderpakketen en mogelijk snelheid problemen bij NLE dus. Geen idee of de snelheid gerelateerd was aan iTV of het internet abootje van de klant maar als gebruiker van het basis pakket van iTV alleen vallen die problemen voor mij waarschijnlijk wel mee. In ieder geval een extra argument om KPN over een maand of twee weer eens om een leuke korting te vragen wat t hoofddoel voor mij is. Het hoofd argument van KPN; "we hebben geen korting" blijft in ieder geval onzin.

Reageer