Beantwoord

Korting voor bestaande klanten ontvangen

  • 26 August 2019
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Waarom is het dat nieuwe klanten een extraatje krijgen in de vorm van korting of spotify premium, maar bestaande klanten geen extraatje krijgen behalve de standaard korting die tegenwoordig vrijwel overal verkrijgbaar is?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 August 2019, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Je zal ongetwijfeld toen je nieuwe klant werd ook wat hebben gekregen. En het blijft geen feest😉
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Stropie, welkom! Goede vraag. Natuurlijk wil iedereen graag korting ontvangen. Het is echter zo dat als we iedereen korting geven, de abonnementsprijzen omhoog zullen gaan. En daar zit natuurlijk niemand op te wachten 😉. Mede hierom hebben we besloten om alleen nieuwe klanten een korting te geven. Dit is bij vrijwel alle providers het geval. Wel kan je, als je meerder diensten afneemt, gebruik maken van onze KPN Compleet voordelen, waaronder dubbele MB's en minuten, 5 euro korting en een gratis zenderpakket naar keuze!