Beantwoord

Kortingen achteraf: onwil?

  • 9 maart 2016
  • 1 reactie
  • 285 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Derde keer in korte tijd dat ik moet reclameren om een in het vooruitzicht gestelde korting te verkrijgen:

Spotify korting.
Verleng mb's.
Nu weer de korting op kpn veilig.

Zonde van mijn tijd én die van de klantenservice waar ik voor betaal.

icon

Beste antwoord door Justin_ 10 maart 2016, 11:03

Hoi , vervelend dat je steeds zelf achter de kortingen aan moet. Dat lijkt me niet de bedoeling! Ik zie dat de korting voor KPN Veilig inmiddels door 1 van mijn collega's is ingevoerd. Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , vervelend dat je steeds zelf achter de kortingen aan moet. Dat lijkt me niet de bedoeling! Ik zie dat de korting voor KPN Veilig inmiddels door 1 van mijn collega's is ingevoerd. Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen?

Reageer