Beantwoord

Kortingsvoucher playstion

  • 2 February 2019
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Beste,

ik heb op 30-12-2018 een bestelling geplaatst voor kpn thuis!
Hierbij zou ik een email ontvangen met een kortingsvoucher! Tot op heden heb ik nog steeds niks mogen ontvangen en lees nu dat de controller en dergelijke niet op voorraad zijn?!!

Kan ik de voucher nog ontvangen en deelnemen met deze actie? Ik vind op=op actie een beetje flauwtjes aangezien ik met mobiel al jaren klant ben en ik altijd netjes en tevreden ben geholpen! Verwacht ik nu dus ook!

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 February 2019, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @angelafeller, Wat jammer dat je de voucher nog niet hebt ontvangen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik voor je uitzoeken hoe dit zit en wanneer je de voucher alsnog ontvangt.
Beste,

ik heb deze toegevoegd aan me account!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Angelafeller, De actieperiode van de campagne liep van 13 november t/m 7 januari 2019. In deze periode heb jij je nieuwe contract afgesloten. Je kon tot 2 weken na de actieperiode aanspraak doen op je gratis voucher voor PlayStation Plus of PlayStation Now en op een DualShock 4 controller. Heb je je hier wel voor aangemeld? Na 21 januari was het niet meer mogelijk om deel te nemen aan de actie.

Wanneer je je hebt aangemeld voor de actie, dan komt het allemaal goed! We zijn stuk voor stuk bezig om nieuwe codes op te sturen, maar hier zit enige vertraging op helaas.

Edit: datum verlengd, eerst tot 10 februari, daarna t/m 22 februari
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @angelafeller, zoals ik zie hier heb je afgelopen week de vouchercode ontvangen. Heb je inmiddels ook daarmee ingelogd op de actiepagina en aangevraagd? Zo niet, doe dat vandaag alsnog om de PS Now aan te vragen. Controllers zijn niet meer leverbaar, maar dan kunnen we je daarvoor een creditering geven. Het aanvraagformulier is na vandaag niet meer beschikbaar.
Hi,

dit heb ik inderdaad gelijk gedaan! Graag maak ik gebruik van de creditering!
Dan wil ik ook graag een creditering ontvangen, ik lees alleen
maar dat de controllers niet meer leverbaar zijn!
Reputatie 7
Badge +30
@angelafeller: top! Dan heb ik bij deze de creditering voor je geregeld. Dit wordt op je komende factuur verwerkt :)


@Willem1958: Ik heb in dit topic op je gereageerd, vrijdag. Ik wil je vragen om het bij dat topic te houden omdat anders niet duidelijk is waar we met je in gesprek zijn.