Beantwoord

Kosten abonnement

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,ik heb een kpn mobiel en internet-tv abonnement,ingegaan in november,ik zou dan korting op mijn internetabonnement krijgen,3 maanden voor.........Nu krijg ik de rekening van Januari,maar ik betaal nog steeds het volle pond.

Waar moet ik zijn om dat goed geregeld te krijgen=

Jascha
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 January 2019, 20:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Het forum is daar een goede locatie voor! ☺️
Als je je forumprofiel aanvult met de relevante gegevens als klantnummer, postcode en huisnummer e.d. dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct de juiste gegevens erbij pakken en zonodig de juiste acties uitzetten.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jascha. Welkom op het forum! Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb het abonnement er gelijk bijgepakt en het voor jou uitgezocht. Het Internet en TV abonnement is van start gegaan op 07-08-2018. De eerste 3 maanden heb je een korting ontvangen van €20 p/mnd. Vanaf 7 november betaal je het normale tarief voor het Internet en TV abonnement.
Wat mij wel opvalt is dat je vanaf 06-09-2018 een mobiel abonnement afneemt bij KPN en dit nummer nog niet op de juiste manier is aangemeld voor KPN Compleet. Ik heb zojuist contact gehad met de KPN Compleet Desk. Zij zullen de korting voor het mobiele abonnement alsnog toevoegen. Je gaat hier nog een sms over ontvangen. Laat je mij weten of je deze korting van €5,- terug zien op de factuur van het mobiele abonnement, van deze maand?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist nog eens voor je nagekeken en zie dat de korting inmiddels is toegevoegd aan het mobiele abonnement. Op de eerst volgende factuur zal deze korting zichtbaar zijn. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!🙂

Reageer