Beantwoord

Kosten abonnement kloppen niet

  • 25 January 2023
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Waarom heb ik 100mbits voor 59 euro, en andere mensen krijgen een brief dat het abonnement wordt aan gepast. Van 50 naar 100 voor 54 euro.

En ik blijf 59 euro betalen

icon

Beste antwoord door Nick83 25 January 2023, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ikkeen ikke 
Als je contractvrij bent dan kun je veranderen naar het nieuwe abonnement.
De nieuwe prijzen gelden al wel voor nieuwe klanten.

Reputatie 1

Ik ben contract vrij, maar die nieuwe prijzen? Die zie ik niet bij het aanpassen van mijn snelheid of abonement. Daar staan nog de oude prijzen

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben contract vrij, maar die nieuwe prijzen? Die zie ik niet bij het aanpassen van mijn snelheid of abonement. Daar staan nog de oude prijzen

Nee klopt. Daarvoor moet u bellen. Of wachten totdat ze MijnKPN aangepast hebben.

Hou er wel rekening mee dat TV dan € 12,50 gaat kosten. En u andere tv ontvangers krijgt.

Indien u geen tv heeft is dat natuurlijk niet van toepassing. 

Het is niet mogelijk om alleen het internet gedeelte aan te passen en tv onveranderd te laten. Het is of beide, of niet.

Reputatie 1

Straks maar even bellen dan .. TV is niet van toepassing, ik stream wel via mijn Chromecast van 40 euro. 

Beetje raar om daar 3,50 per maand voor te vragen. Maar da's een andere discussie.

Bedankt voor het (snelle!!!) antwoord! 

Reputatie 7
Badge +24

Straks maar even bellen dan .. TV is niet van toepassing, ik stream wel via mijn Chromecast van 40 euro. 

Beetje raar om daar 3,50 per maand voor te vragen. Maar da's een andere discussie.

Voor € 3,50 krijgt u een zwart kastje van KPN waarmee u kunt streamen. Als u echter een Chromecast heeft, dan heeft u dat kastje niet nodig. Dus dan kost het u ook geen € 3,50.

Hallo @Zilverdael80 gewoon even langs de lokale KPN-winkel gaan, kunnen het meteen regelen, heb ik vandaag ook gedaan.

Â