Beantwoord

Kosten abonnement nu en bij Hussel

  • 22 December 2019
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Als bestaande klant via mijn KPN kom ik met mijn bestaande KPN Premium pakket op 91euro per maand uit als ik ditzelfde doe voor hussel kom ik met 4k zonder Spotify uit op 100,90 euro.

Maar als ik ditzelfde doe op de mijn KPN site kom ik uit op 87,91

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Nick83 22 December 2019, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Aha leuk, we gaan weer abonnementsprijzen narekenen :blush:

Het abonnement wat u nu heeft is Alles-1-Premium van 91 euro.

Dat is dan dus 200 mb internet, 2 tv ontvangers, opnemen, 4K, Spotify en een telefoon aansluiting.

Met hussel word dat…

... dus 50 + 10 + 5 + 2,50 + 8,99 + 2 = 78,49. Opnemen is gratis bij 2 of meer ontvangers. Bent u compleet? Zo ja, dan komt het pluspakket er nog bij en gaat er weer 5 euro entertainmentkorting vanaf. 

Heeft u schermafdrukken van uw berekeningen? Althans... de berekeningen die KPN voor u gemaakt heeft :thinking:

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Remco78, welkom! Ik kom ook op het bedrag uit wat Nick noemt, als ik zo even met je mee kijk. Wil je inderdaad eens schermafdrukken delen? Dan kunnen we samen kijken waar de verschillen zitten :-).

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, ben je er inmiddels achter? Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.Â