Beantwoord

Kosten eerste factuur kloppen niet met contract. Hoe bereik ik KPN?

  • 10 April 2021
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Vandaag mijn eerste factuur ontvangen voor mijn mobielabonnement, de kosten komen niet overeen met de prijs waarvoor ik dit abonnement heb afgesloten. Tarief moet zijn 30,- minus 5 ,- korting voor mijn internet thuis abonnement. Echter wordt nu voor het abonnement 32,91 ingehouden. Ik vind ook geen mailadres of telefoonno. om met KPN in contact te komen. En nu…

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2021, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TVME ,

De eerste factuur gaat altijd over een periode die langer is dan één maand. De precieze periode kun je terugzien op de specificatie bij jouw factuur. Check daarvoor Mijn KPN. Omdat de in rekening gebrachte periode groter is dan één maand, betaal je ook eenmalig wat extra. 
 

Wat betreft contact met KPN: 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Â