Vraag

Kosten in overeenkomst

  • 12 December 2019
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Vorige week kreeg ik een aanbod van een andere tv- en internet provider waarmee ik akkoord was gegaan. Gisteren werd ik gebeld door KPN met een mooi aanbod, waardoor ik besloot toch bij KPN te blijven. Nu ontving ik de aangepaste overeenkomst van KPN, maar hierin staan andere bedragen dan de bedragen die we hadden afgesproken (€ 5,00 per maand duurder). De kortingen kloppen wel, maar het ‘basisbedrag’ waarvan de korting wordt af gerekend, is hoger. Zodoende vanochtend met KPN gebeld en de medewerkster gaf aan dat zij dezelfde bedragen zag als die ik gisteren met haar collega had kortgesloten en dat alles dus goed staat in het systeem van KPN, maar dat ze dit niet op de juiste manier in de overeenkomst kunnen zetten óf per mail kunnen bevestigen. Ik vind dit persoonlijk erg vreemd, want waarom zou ik akkoord gaan met een overeenkomst waarvan de inhoud niet juist is? Moet ik er dan maar op vertrouwen dat het juiste bedrag straks wordt afgeschreven? Want nu kan ik nog annuleren, tegen die tijd niet meer?!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Esmee1992, welkom! Ik wil graag duidelijkheid scheppen voor je, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Wat was het totaal bedrag dat was afgesproken? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan controleer ik het voor je.Â