Beantwoord

Kosten moeten maken vanwege een lang durende storing: kan ik deze vergoed krijgen?

  • 21 December 2022
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

KPN moet mijn factuur van mijn 4g mobiel internet betalen van Simyo, dankzij dat KPN 1 week al geen internet geeft door een foutje, zit ik hier mijn mobiele internet van Simyo te gebruiken en ik heb als enigste omdat ik geen kpn heb maar wel een abonnement bij een partner van KPN heb ik als enige geen 200GB aan mobiel internet gekregen waardoor ik mijn studie amper tot niet kan volgen. Dus nu ben ik over de 100 euro gegaan en nu is mijn simkaart geblokkeerd ik eis van KPN dat ze mijn factuur betalen voor dit dure en onnozele grapje. Of ik sleep ze voor de rechter omdat ik mijn school niet heb kunnen volgen en mijn school 220 euro per maand is, plus mijn abonnementskosten nu 155 euro zijn.  Ik wil dat KPN nu mijn mobiel internet rekening betaald voor dit grapje. De monteur kwam langs en zei alleen "ik heb herstel aangevraagd” daar is niks van terecht gekomen. Nu wil ik onmiddelijk een betaling van kpn zien naar Simyo.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 December 2022, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 2

Nou Henzo, ik denk dat je pech hebt…...

Nadat de storing is opgelost krijg je (als je het aanvraagd) het aantal dagen storing vergoed tov je abonnement dus elke dag 1/30 ste.

Ik vrees dat KPN je niet tegemoet gaat komen mbt je extra kosten ivm je 4g verbruik.

Voor de rechter slepen lijkt me in dit geval niet zo'n goed idee ;-)

 

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Henzo Kandiljan wat ontzettend zuur dat je momenteel geen internet hebt door een storing aan onze kant 🙁 Je benoemt dat je als enige geen 200Gb krijgt, zijn er wel anderen in jouw huishouden die deze extra data ontvangen hebben? Zo ja, dan kunnen ze een hotspot maken van hun mobiele telefoon, waardoor jij gebruikt kunt maken van wifi via die 200Gb bundel. Op die manier ben je toch weer online zonder extra kosten!

Wij kunnen helaas geen vergoeding bieden voor kosten die zijn gemaakt bij andere aanbieders, hierin moet ik je helaas dus teleurstellen 😕

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Henzo Kandiljan 
De enige die je aansprakelijk zou kunnen stellen is Simyo.
Niet de KPN, dan ben je op het verkeerde adres..
 

Ai @Henzo Kandiljan wat ontzettend zuur dat je momenteel geen internet hebt door een storing aan onze kant 🙁 Je benoemt dat je als enige geen 200Gb krijgt, zijn er wel anderen in jouw huishouden die deze extra data ontvangen hebben? Zo ja, dan kunnen ze een hotspot maken van hun mobiele telefoon, waardoor jij gebruikt kunt maken van wifi via die 200Gb bundel. Op die manier ben je toch weer online zonder extra kosten!

Wij kunnen helaas geen vergoeding bieden voor kosten die zijn gemaakt bij andere aanbieders, hierin moet ik je helaas dus teleurstellen 😕

Dan sleep ik jullie naar de rechter, en helaas is dit wel mogelijk, omdat ik geen service heb gehad van jullie, in de wet staat dit er ook succes ermee, dan krijg ik nog meer geld :)

Ai @Henzo Kandiljan wat ontzettend zuur dat je momenteel geen internet hebt door een storing aan onze kant 🙁 Je benoemt dat je als enige geen 200Gb krijgt, zijn er wel anderen in jouw huishouden die deze extra data ontvangen hebben? Zo ja, dan kunnen ze een hotspot maken van hun mobiele telefoon, waardoor jij gebruikt kunt maken van wifi via die 200Gb bundel. Op die manier ben je toch weer online zonder extra kosten!

Wij kunnen helaas geen vergoeding bieden voor kosten die zijn gemaakt bij andere aanbieders, hierin moet ik je helaas dus teleurstellen 😕

Ik heb *** nodig gehad voor mijn school in mijn propedeuse fase en jullie gaan geen geld leveren aan een student wat internet nodig had? En de personen thuis zijn niet altijd thuis, wat is dit voor iets triests??? 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Als klant van Simyo zul je toch echt bij hen moeten zijn. Dit forum is van KPN en daar ben je geen klant van. Dat Simyo over het netwerk van KPN levert, betekent niet dat jij, als klant van Simyo, re pchtstreeks bij KPN terecht kunt.

Succes bij Simyo.