Beantwoord

kosten voor alarmverbinding

  • 22 January 2019
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik ontving van jullie brief over ons alarmabonnement.
Nu hebben wij al jaren een doormelding naar onze telefoons (Dus NIET naar een alarmcentrale) niet via een aparte internetverbinding maar via de gewone huistelefoon.
Dit betekent dus dat ik al zeker 5 jaar maandelijks de 6,00 euro kosten voor niks betaal!!
Graag jullie reactie hierop.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 January 2019, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Marianne! Welkom op het forum!
Dat is wel zuur als ik dat zo lees. Ik vind het lastig om hier zomaar een reactie op te geven. Wat is het verhaal er achter?
Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Zo kan ik met je meekijken in de administratie
https://forum.kpn.com/settings/profile
Ik heb niks meer gehoord. Voorlopig ga ik er van uit dat het is opgelost! Mocht je toch nog vragen of wensen hebben, laat het mij weten!