Kosten voor bezoek monteur berekend terwijl het gratis zou zijn

  • 21 October 2021
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Wat zijn jullie een waardeloos bedrijf …! Doodleuk 60.- factureren voor een monteur terwijl dit gratis zou zijn! Maar de dame gaf toe dat ze het verkeerd had ingevuld in haar systeem en ja hoor toch gewoon gefactureerd! En waarom is het gratis omdat jullie waardeloos internet verzorgen ! En als je belt heeft een collega van je ook nog een grote bek! JAMMER DAT IN NEDERLAND JULLIE ALS GROOT BEDRIJF OVERAL MEE WEG KOMEN MAAR WEET DAT IK GEEN CENT BETAAL ! 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat heeft de monteur bij u gedaan?

Badge +12

Wat zijn jullie een waardeloos bedrijf …! Doodleuk 60.- factureren voor een monteur terwijl dit gratis zou zijn! Maar de dame gaf toe dat ze het verkeerd had ingevuld in haar systeem en ja hoor toch gewoon gefactureerd! En waarom is het gratis omdat jullie waardeloos internet verzorgen ! En als je belt heeft een collega van je ook nog een grote bek! JAMMER DAT IN NEDERLAND JULLIE ALS GROOT BEDRIJF OVERAL MEE WEG KOMEN MAAR WEET DAT IK GEEN CENT BETAAL ! 

Probeer eerst even rustig te worden. Schreeuwen heeft geen zin (integendeel). Het is beter om eerst het probleem uit te leggen als je hulp wilt (eventueel van een moderator). Geen cent betalen is niet zo handig. dan worden de problemen alleen maar groter (extra incassokosten, deurwaarder etc.)

Reputatie 2

Kan mij goed voorstellen dat je dit waardeloos vindt. Probeer het eens via het klachtenformulier.