Beantwoord

Kosten zijn dubbel gefactureerd

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 1

Zijn teruggekomen vanuit het buitenland, wonen weer in nederland en besloten als provider kpn te kiezen. 1e factuur bevatte 99 euro extra kosten en gisteren 2e factuur ontvangen met wederom de 99 euro extra kosten. Gebeld met kpn en de man vertelde me dat dit fout was gegaan en hij zou het gelijk crediteren. Nu las ik op het forum dat dit wel vaker voorkomt dat er foute facturen worden gestuurd, maar wat een ellende om dat dan gecorrigeerd te krijgen blijkbaar. Ik zie de creditnota nog niet staan (bij mijn vorige provider Proximus) kon je dat gelijk zien en ik hoop dat het geen lijdensweg wordt zoals het verhaal dat ik hier eerder op het forum heb gelezen. Ook hoop ik dat volgende maand niet opnieuw de 99 euro worden berekend, want dan ben ik snel klaar. Ik ga niet elke maand moeite doen om een correcte factuur te krijgen.

icon

Beste antwoord door Joep1965 14 January 2020, 08:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

Nog steeds geen creditnota in mijn overzicht van 99 euro die dubbel zijn gefactureerd. Mijn abonnement is 53,98 euro. 1e factuur als nieuwe klant was 179, 78 euro incl. kosten en nu wordt er een dezer dagen weer een bedrag van 152,98 euro afgehouden met wederom 99 euro. Leuke kennismaking met KPN en niemand doet iets blijkbaar. KPN doe iets hieraan en crediteer zoals beloofd de 99 euro dubbel aangerekende kosten!!!!!!!!

Badge +19

Credits gaan er ook niet komen. Het wordt verrekend op de volgende faktuur. Dat is gebruikelijk in de telecom en energiewereld.

Reputatie 7
Badge +21

Joep verteld het goed.
Het wordt met de volgende factuur verrekend.
Maar als je iets snel wilt weten dan is het forum nu niet bepaald de snelste manier.
Een belletje is sneller 0800 0402
 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jeanne52, welkom hier en welkom terug. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat de kosten dubbel in rekening zijn gebracht. Ik zie dat je hier contact over hebt gehad. Het bedrag staat ook klaar om verrekend te worden. Dit zie je terug op de volgende factuur. Excuses voor het ongemak.Â