Beantwoord

KPN 4G Buitengebied - LiveStreamen

  • 2 June 2019
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Hallo,

We hebben al een tijdje het KPN 4G Buitengebied pakket maar ik heb een beetje het gevoel dat het niet heel erg stabiel is.

Ik wil al een tijdje live streamen op youtube maar zodra ik live ga gaat mm internet’s upload meteen naar beneden en word streamen onmogelijk, Ik begin een trage verbinding te krijgen en spelen en streamen word onmogelijk.
Ik ben dus al een tijdje opzoek naar een oplossing en bij deze vraag ik om hulp!

( Download Speed 37,6 )
( Upload Speed 24,1 )

Als u er iets over weet hoe ik de verbinding stabieler kan maken laat het me weten!

Mvg,
Hendrik
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 June 2019, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Hendrik, welkom hier.

Op het moment dat je live gaat streamen, uploaden dus, gaat dit ten koste van je uploadsnelheid. Dit resulteer in een tragere verbinding, zeker wanneer je dan gaat gamen. Gamen is namelijk ook erg afhankelijk van de uploadsnelheid. Ik vermoed dan ook dat je je huidige gamesessie live wilt streamen.

Ik verwacht niet dat je dit optimaal werkend zult krijgen met een verbinding in het buitengebied. Ik laat me wel graag verbeteren mochten andere meelezers hier een oplossing voor weten.