Beantwoord

KPN 4G Buitengebied mogelijkheden (buren hebben het al)

• 11 juli 2018
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Mijn linker en rechter buurman komen in aanmerking voor 4G buitengebied, maar ik niet. Wat moet ik doen ? Zelfs een telefoongesprek van vandaag met KPN via mijn XS4ALL dsl aansluitng was voor de KPN medewerker nauwelijks te verstaan.
XS4ALL reeds opgezegd en al sinds 1 jaar doe ik veel via T-moile 4G unlimited, maar ben het zat na 5Gb steeds weer met 1Gb op op te waarderen.
Welke modems kunnen dsl/ethernet EN LTE/4G combineren. De Huawei B618 stuur ik weer terug, want het kan alleen 1 tegelijk, net als de normale Fritz boxen met dongel. Als dsl uutvalt neemt 4G het over.
icon

Beste antwoord door Alex_P 12 juli 2018, 17:37

Hi RHIMEX, welkom op het forum. Op basis van je ingevulde postcode en huisnummer zie ik dat dit beschikbaar is. Zie ook: https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm, daar kun je ook lezen hoe je dit kunt bestellen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi RHIMEX, welkom op het forum. Op basis van je ingevulde postcode en huisnummer zie ik dat dit beschikbaar is. Zie ook: https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm, daar kun je ook lezen hoe je dit kunt bestellen.
Reputatie 7
Badge +17
Is het gelukt met bestellen? Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Dag Alex,

Nog niet, want dat kan blijkbaar pas als de lopende bestelling voor DSL, die ik 1 dag eerder uit voorzorg vast had geplaatst, is afgerond. Het lijkt erop dat dat nu zo is, maar ik heb nog geen modem etc. Dus eerst maar eens inpluggen en aanmelden en dan weer proberen. Zou rond de 19e sowieso moeten kunnen.

Groetjes en bedankt,

René
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het leuke gesprek.:D Nog even een korte samenvatting hier. De 24ste wordt je DSL lijn opgeleverd en vanaf die datum kun je hier alsnog de 4G buitengebied optie erbij bestellen. Laat je me tegen die tijd weten of alles is gelukt? Mijn collega's nemen dit maar al te graag over tijdens mijn afwezigheid. 😉
Bedankt voor het leuke gesprek.:D Nog even een korte samenvatting hier. De 24ste wordt je DSL lijn opgeleverd en vanaf die datum kun je hier alsnog de 4G buitengebied optie erbij bestellen. Laat je me tegen die tijd weten of alles is gelukt? Mijn collega's nemen dit maar al te graag over tijdens mijn afwezigheid. ;)

Fijne vakantie. Bedankt voor het leuke, positieve gesprek. Heeeeeeel wat beter dan Ziggo ooit.
Reputatie 7
Badge +17
Fijn om te horen. Laat je me 1 of 2 augustus weten hoe alles bevalt als 4G buitengebied daadwerkelijk actief is? Fijn weekend gewenst.

Reageer