Beantwoord

KPN 4G en Experia box V10 blokkeren Cisco Anyconnect VPN verbinding

• 21 september 2018
  • 3 reacties
  • 301 keer bekeken

Hallo,
Ik gerbuik Cisco Anyconnect om me aan mijn bedrfijfs VPN te verbinden.
Ik zit achter een Experia Box V10 wifi connectie die alles blokkeert, maar ook als ik mijn mobile 4G internet connectie gebruik via KPN lukt dat niet.
Wat kan ik daar aan doen ?
Bij voorbaat harteleijk bedankt.
Maarten
icon

Beste antwoord door Kim_W 23 september 2018, 14:24

Goedemiddag Maarten83, welkom op ons Forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart! Vanuit KPN blokkeren wij geen VPN verbindingen, dus daar kan het niet in zitten. Krijg je een foutmelding? Wat gebeurt er precies? Zou je eventueel screenshots toe willen voegen? aan de hand daarvan kunnen we samen met je kijken
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Waaruit trek je de conclusie dat het geblokkeerd wordt er niet gewoon per ongeluk iets mis gaat of iets verkeerd staat ingesteld op de VPN server?

Wat krijg je voor foutmelding?
Reputatie 2
Badge +1
Goedemiddag Maarten83, welkom op ons Forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart! Vanuit KPN blokkeren wij geen VPN verbindingen, dus daar kan het niet in zitten. Krijg je een foutmelding? Wat gebeurt er precies? Zou je eventueel screenshots toe willen voegen? aan de hand daarvan kunnen we samen met je kijken
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders weet je ons te vinden!

Reageer