Beantwoord

KPN aansluiting kan niet opgeleverd worden

  • 11 June 2019
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik heb in april een bestelling gedaan voor een nieuwe kpn internet en tv aansluiting (ik ben verhuisd per 08-06). Nu krijg ik 4 dagen (4juni) voor installatie (door monteur, 7juni) te horen dat er vertraging is en dat het nog zeker tot 1juli duurt voordat ze langs kunnen komen om alles te activeren.

De klantenservice heeft wel een noodpakket geregeld maar je snapt wel dat dit niet ideaal is.... Niemand kan mij echt uitleggen wat er nu echt mis gaat... Kunnen jullie mij helpen waar ik dit kan achterhalen?

PS heb installatiepakket wel netje ontvangen
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 June 2019, 16:53

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Dat is geen goed begin. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in dan kunnen ze meteen aan de slag voor je.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @AGeerts, Welkom hier! Helaas is je welkom bij KPN zelf nog niet zo warm verlopen. Ik heb zojuist collega's gemaild of ze kunnen achterhalen waarom er een vertraging is ontstaan. Zodra ik een reactie heb ontvangen, hoor je weer van mij!
Warm kan je het inderdaad niet noemen... Voor mij meer ijskoud 😓
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AGeerts, Ik heb de vraag uitgezet, maar heb nog geen reactie ontvangen. Ik lees een melding terug van een collega die je al eens hebt gesproken, dat je ook kunt bellen met ze wanneer je nog vragen hebt. Het nummer heb je als het goed is gekregen, heb je daar nog eens contact mee gehad?
Ik heb net contact gehad met een collega (via de telefoon) deze gaf aan dat alles opgeleverd is en dat de monteur ingepland kon worden. Deze komt dan ook de 25ste langs om alles aan te sluiten.

Bedankt voor de moeite 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Dat is goed nieuws @AGeerts! Mocht je nog vragen hebben n.a.v. je installatie, weet je mij te vinden. Voor nu wens ik je succes en een fijne dag 🙂

Reageer