Beantwoord

KPN abonnement behouden

  • 18 November 2019
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik stap niet over naar ziggo per 20 nov. Ziggo heeft een bewijs gestuurd naar mij dat de order is ingetrokken. De reden is dat ziggo nog met kabels werkt en ik dat voor boven tv te kijken niet wil. Ik krijg de mail dat alles is geannuleerd bij ziggo niet naar kpn verstuurd. Wil heel graag dat kpn nu wel doorloopt per 20 nov 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door huistijger 18 November 2019, 07:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

hallo@Anjadebont45 
Dat is heel kort dag, 20 november.
Het beste is om even  snel te bellen met 0800 0402
Of chatten via de LiveChat functie

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Anjadebont45. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of je al een antwoord hebt op jouw vraag. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

We hebben helaas niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat onze klantenservice jouw vraag heeft beantwoord. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden.

Reageer