KPN alles in een

• 26 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

De 21e kwam de monteur alles installeren. Bleek iets met de poort te zijn (niet in huis trouwens) en het is niet gelukt. 

Dat was vorige week woensdag. Niets meer gehoord voor een oplossing, wanneer komt men etc. 

Abbo bij huidige aanbieder zal binnenkort wel aflopen, dan zitten we zonder. 

Beste KPN, kan iemand contact met ons opnemen aub? 

Anders hoor ik graag hoe dit op te lossen. 

Admin: bericht verplaatst naar juiste board

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom! Wat ontzettend bijzonder dat het van onze kant al zo lang stil is! Heb je inmiddels al bericht gehad of is er verdere actie ondernomen? Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, stuur je me dan in een privébericht je postcode + huisnummer en de naam contractant? Dan zal ik voor je aan de slag gaan!

Reputatie 7
Badge +27
Is inmiddels alles naar behoren aangesloten? Ik heb niets meer van je vernomen, maar als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Marcia_ schreef op 2 nov '15 om 10:08u
Is inmiddels alles naar behoren aangesloten? Ik heb niets meer van je vernomen, maar als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Verder niets meer gehoord. Heb nu iig internet telefoon en tv aan de praat. Alleen email instellen en inloggen op webmail is drama. Reset je je wachtwoord, kom je er vervolgens 1 keer in. Volgende keer is het weer wachtoord onbekend. Met de oude provider uit de lucht, is het lastig mails kijken. Dus maar weer reset doen, alleen nu geen alternatief emailadres meer. En nu? 

Reputatie 7
Badge +27
Wat goed dat het in ieder geval wel allemaal werkt nu! Wel erg bijzonder dat je elke keer opnieuw je wachtwoord moet resetten, dat is niet een probleem wat ik vaker hoor! Wil je eens proberen om via de https://betawebmail.kpnmail.nl/" style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; line-height: 15px; in te loggen? Ik ben erg benieuwd of dit wel werkt zonder dat je steeds moet resetten. Probeer in ieder geval een wachtwoord te kiezen wat je makkelijk kan onthouden en vergeet niet dat de wachtwoorden hoofdlettergevoelig zijn. 

Marcia_ schreef op 3 nov '15 om 10:28u

Wat goed dat het in ieder geval wel allemaal werkt nu! Wel erg bijzonder dat je elke keer opnieuw je wachtwoord moet resetten, dat is niet een probleem wat ik vaker hoor! Wil je eens proberen om via de beta versie in te loggen? Ik ben erg benieuwd of dit wel werkt zonder dat je steeds moet resetten. Probeer in ieder geval een wachtwoord te kiezen wat je makkelijk kan onthouden en vergeet niet dat de wachtwoorden hoofdlettergevoelig zijn. 

Kan nu iig inloggen op KPN ID en Webmail. Maar ik kan mijn email niet meer wijzigen? Had altijd een emailadres dat begon met pechtw.. en zit nu met wat de monteur heeft aangemaakt, nl ***@kpnmail.nl. Hoe verder om dit te wijzigen? 

Tevens is de mailbox niet aan de praat te krijgen. Lijkt dat deze status offline heeft. Heb vanalles geprobeerd, maar wil niet (op MAC trouwens). 

Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Holsett,

Het adres dat door de monteur is ingesteld is het hoofdaccount dat hoort bij je nieuwe abonnement. Je kunt in de MijnKPN omgeving nog aanvulldende e-mailadressen aanmaken als je liever een wilt gebruiken met een wat meer persoonljike tenaamstelling.

Vervolgens kun je dat adres instellen in je e-mailprogramma, of met dat adres inloggen op de webmail.

Betreffende het pechtw adres, is dit het adres dat je bij je vorige provider had? Want in dat geval kunnen wij dit niet overnemen en zul je dit adres kwijtraken. Mits je vorige provider een e-mail only optie heeft en je die hebt geactiveerd. Of bedoel je wat anders?

Reageer