Beantwoord

KPN app op de LG oled55c8pla heeft een update gekregen waarna hij niet meer werkt

  • 27 March 2019
  • 33 reacties
  • 3268 keer bekeken

De KPN app op de LG OLED tv heeft zojuist een automatische update gekregen en vervolgens komt er in beeld: deze test-app heeft een speciale inlogcode nodig.

Hoe kom ik aan deze code? het is nl een 8 cijferige code niet zijnde de pincode of abonnementsnummer.

Ik wil nl graag via de KPN app kijken omdat daarmee ziggo sport met een hogere kwaliteit doorgegeven wordt.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 April 2019, 10:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7
Welke KPN app op de LG televisie?
Naar mijn weten heeft KPN helemaal geen apps voor smart-TV's.
Ik maakte ook gebruik van de app die in de WebOS content store verscheen twee maanden terug. Aangezien er niets op internet over te vinden viel, neem ik aan dat de app zich nog in de test fase begint. Op een paar Bugs na werkte het echt perfect en integreerde het heel mooi in de smart interface. Echt een geweldige ontwikkeling van KPN die hiermee zeker een streepje voor heeft op de andere providers! Hopelijk is er een manier om ons aan te melden voor deze test?
Reputatie 7
Ik ben zeer verrast door deze ontwikkeling.
Kan je hier eens een foto plaatsen van die app?



Helaas nu dus achter een pincode muur. Ter info ze hebben het laten integreren met WebOS waardoor je direct naar de app kan opstarten alsook zoals je het op de afbeelding kan zien als een van de inputs verschijnt. Ook kon je de programmatoetsen gebruiken van de afstandsbediening om te zappen. Qua kwaliteit leek het mij de zelfde streams te zijn als op de TV Box, super goede kwaliteit dus.
Reputatie 7
Dank je voor die foto's.
Heb je ook nog een foto waaruit van het scherm vanwaar je de app start?
Ja ik was ook erg tevreden. Makkelijke app, zeker ook omdat ziggo sport in een hogere kwaliteit doorgegeven wordt/werd dan via aparte KPN box. Hoop dat we snel inlogcodes krijgen of dat hij van de betaversie af gaat. Bedankt, dit helpt. Gedeelde smart is halve smart
Reputatie 7
Werkte die app ook zonder dat de TV ontvanger aangezet werd, of is het eigenlijk een app die voor de bediening van de TV ontvanger zorgt?
Wjb, zoals op de foto start het zowel vanuit het app menu in WebOS alsook via de inputs knop en dus direct bij het opstarten. Helaas is er nu niets anders te zien dan dat code scherm anders had ik je graag wat foto's gedeeld.
Tv ontvanger kan gewoon uit blijven.

Het werkt volledig zonder TV ontvanger dus het is alsof de TV ontvanger in de TV zit. Inclusief opnemen, pauzeren en terugspoelen (begin gemist).
Reputatie 7
Dat is een hele mooie ontwikkeling die ik eigenlijk niet verwacht had, ik ben aangenaam verrast.
Ik hoop dat een dergelijke app dan ook voor Android TV en Apple TV beschikbaar zal komen.
 Foto's van de app zoals te zien op de content store pagina van WebOS om nog een beter beeld te geven van de app!

Reputatie 7
Dus KPN werkt samen met 24i.
Ik was zelf ook aangenaam verrast toen ik deze app tegenkwam in de LG Content Store. Zeker nadat het bleek dat de app (op een paar puntjes na) erg goed werkte.
Ik ging er overigens al we vanuit dat de app nog in ontwikkeling was aangezien het contact e-mailadres tv-pilot@kpn.com aangaf.

Helaas is de app nu voor mij ook niet meer te gebruiken door dit code scherm.

Indien mogelijk zou ik dan ook graag een inlogcode ontvangen om de app te kunnen blijven gebruiken (en eventueel ook direct te testen).
Ik was ook op zoek naar die 8 cijferige code. Heb navraag op twitter gedaan bij de webcare van KPN. Zij geven aan dat dit gaat om een testapp gaat voor interne doeleinden. Wij kunnen de app dus nog niet gebruiken.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Robert70 en anderen! Het klopt helemaal wat @Annetb89 zegt. Excuses voor de verwarring!
Reputatie 7
Badge +22
En een medewerker van TotaalTV kijkt dus ook op het Forum:


Ik heb zijn naam meer effe weggelaten, anders krijg ik daar weer gezeik over. ☝🏼
Reputatie 7
Badge +22
Hallo @Robert70 en anderen! Het klopt helemaal wat @Annetb89 zegt. Excuses voor de verwarring!
@Marcia_ als ik het dus goed begrijp zijn er ontwikkelingen om de app ook voor TV’s te lanceren? Zou handig zijn als bijvoorbeeld de tv ontvanger defect is, dan kun je naar de app overschakelen om tv te kijken. Totdat de nieuwe ontvanger er weer is, verder zie ik dan dat je geen extra ontvanger nodig zal hebben als de app op de smartTV staat. 😉
Reputatie 7
@Marcia_ als ik het dus goed begrijp zijn er ontwikkelingen om de app ook voor TV’s te lanceren? Zou handig zijn als bijvoorbeeld de tv ontvanger defect is, dan kun je naar de app overschakelen om tv te kijken. Totdat de nieuwe ontvanger er weer is, verder zie ik dan dat je geen extra ontvanger nodig zal hebben als de app op de smartTV staat. 😉
Als er echt een volwaardige app voor mijn Android TV beschikbaar zou gaan komen, dan gaan er per direct 2 TV ontvangers de deur uit en zal KPN dus €120,- per jaar minder aan mij verdienen. Vandaar ook dat ik een beetje sceptisch ben t.a.v. dit soort berichten, KPN weet natuurlijk ook dat er dan een ander betaalmodel zal moeten komen.
Reputatie 7
Badge +22
Als er echt een volwaardige app voor mijn Android TV beschikbaar gaat komen, dan gaan er per direct 2 TV ontvangers de deur uit en zal KPN dus €120,- per jaar minder aan mij verdienen.
Alleen jij hebt HD Glaszenders, en die heb je dan niet meer. Want ik denk dat dit bij KPN een hele lage prioriteit heeft, zelfs ik heb ze niet op mijn tv ontvanger, maar wel 3 4K zenders die nog meer bandbreedte vraagt dan 1 HD Glaszender.
Reputatie 7
Badge +30
'uit de hond loopt'🤣

Verder weet ik niet meer dan wat hierboven gezegd is!
Reputatie 7
Badge +22
'uit de hond loopt'🤣


Verder weet ik niet meer dan wat hierboven gezegd is!

😂 Ja inderdaad, als ik die app uit de hond kan krijgen, dan vraag ik er patent op aan! 😝😂
Reputatie 7
Ik heb net één van de puppies van onze hond "App" genoemd. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb net één van de puppies van onze hond "App" genoemd. 😉
😂 App af!!! App zit!!! App stil!!! 😜