KPN ASSITENT maakt geen verbinding

• 16 november 2011
  • 6 reacties
  • 3725 keer bekeken

Na installatie van de KPN Assistent update, wordt de KPN Assistent ingebruik genomen en gaat deze mijn verbinding met het internet testen. Maar dat wil maar niet lukken.

Alles verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Ik heb overigens momenteel een goede internetverbinding via de Experiabox van KPN. De Experiabox is met een kabel aan mijn computer verbonden. Er is geen draadloze verbinding.

Na een halfuur testen zonder dat een verbinding is gemaakt, kan ik dit alleen maar stoppen met behulp van Taakbeheer.

Wie heeft er een oplossing voor mij ?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Als de KPN assistent niet werkt waarom gebruik je hem dan nog? De KPN assistent is niet verplicht namelijk.

Groot gelijk ! Ik heb de KPN Assistent gelukkig niet nodig. Was alleen benieuwd waarom de update bij mij niet werkte.

Bedankt voor je snelle reactie.

Ook ik heb een verbinding met de KPN Experiabox, wel een wifi aansluiting, werkt goed, maar

KPN Assistent zegt dat het de experiabox niet kan detecteren. Wie weet waar dit aan ligt? 

Reputatie 3
Badge
Bij mij popt de KPN Assistent af en toe gewoon op en doet alsof er iets herstelt moet worden. Maar alles werkt prima (draadloos) dus negeren maar weer.

Maar ik laat hem er maar wel op staan, want als er wel iets is vraagt de Helpdesk vast of ik het al met KPN Assistent heb proberen op te lossen.

Reputatie 2
ik heb het zelfde probleem met KPN Assistent Het proces komt niet verder dan het eindeloos testen van de verbinding.Nadat ik 45minuten per telefoon een probleem oplosser van KPN had geraadpleegt was het advies van deze .. verwijderen" Ik heb dat gedaan.Ik hou toch het gevoel dat ik de buffer die ik had bij het oplossen van een eventueel probleem nu niet meer heb.Volgens deze adviseur was ik de eerste klant die te maken had met dit probleem.Ik heb daarna op verschillende manieren gepoogd het toch voorelkaar te krijgen dus bv zonder firewall of met uitzondering in toestaan maar helaas ik blijf de simpele internet gebruiker die graag ook na een update gebruik wil blijven maken van de gratis Assistent maar dat vereist ook volgens de KPN raadgever meer dan normaal gebruik.Als laatste advies :misschien kan er iemand uit uw kennisen kring naar uw probleem kijken.Gesprekskosten ruim €4. Als er iemand is die mij kan helpen graag maar niet met een herhaling van steeds de zelfde procedure.

Beste Gerrit,

Laat die KPN Assistent maar zitten. De Update werkt van geen kanten. KPN moet z'n huiswerk overmaken.

Ik gebruik nu weer de oude Mail & Internet Assisrent tot tevredenheid.

Reageer