Beantwoord

KPN blijft afschrijven ondanks aangetekende brief

  • 20 July 2021
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Eerlijke vent schrijft: Kpn blijft maar afschrijven van gesloten  automatische betaling met aangetekende brief

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 July 2021, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hallo @eerlijke vent, welkom bij ons op het forum. Je hebt een abonnement opgezegd via een aangetekende brief begrijp ik? Heb je daarna ook een bevestiging gekregen van de opzegging? Dat is namelijk waaraan je ziet of de opzegging ook goed is aangekomen. Als dat niet zo is kan je het beste contact opnemen met 0800-0402 en aangeven dat je wilt opzeggen. Dan kom je bij de afdeling uit die daarover gaat en dat voor je in gang kan zetten. Op het forum hebben we die mogelijkheid niet.

opzeggen is gedaan via opzeggen.nl  met reactie dat kpn op 10-05-2021 de aangetekende brief heeft ontvangen. sterker nog de kpn heeft tel. gereageerd. Plm. een maand later Toen werd gezegd dat ik opgezegd heb.Vlak daarna kreeg ik de opdracht de apparatuur terug te sturen. Daarna volgde een afschrijving van E.55,42

Voor de maand augustus.

Reputatie 7

Heb je het nummer wat ik noemde ook al gebeld? Zoals ik zei kan je dan bij de afdeling uitkomen die er over gaat en kunnen zij met je meekijken.

Nee dat ga ik niet doen als KPN zelf terug belt met de mededeling "dat door mij is opgezegd” Dan ga ik er helemaal aan twijfelen met wie ik te doen heb.

Dit zal dan waarschijnlijk debop 1 na laatste factuur zijn, als de opzegging met 1 maand opzegtermijn bevestigt is via de mail, dan krijg je eind augustus de slotfactuur met het teveel betaalde geld en word dit retour gestuurd, KPN maakt altijd facturen tot de datum dat de diensten echt beeindigd zijn en aangezien je de kosten vooruit betaald kan het dus zijn dat opheffing later is dan de laatste factuur.

Reputatie 7

Het kan inderdaad de een na laatste factuur zijn zoals Doornekamp schetst, de volgende factuur zal dan een slotfactuur zijn. Als je de schriftelijke bevestiging van ons hebt gekregen zoals ik eerder vroeg, zal het goed moeten gaan.