Eerlijke vent schrijft: Kpn blijft maar afschrijven van gesloten automatische betaling met aangetekende brief
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineel
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelHallo
opzeggen is gedaan via opzeggen.nl met reactie dat kpn op 10-05-2021 de aangetekende brief heeft ontvangen. sterker nog de kpn heeft tel. gereageerd. Plm. een maand later Toen werd gezegd dat ik opgezegd heb.Vlak daarna kreeg ik de opdracht de apparatuur terug te sturen. Daarna volgde een afschrijving van E.55,42
Voor de maand augustus.
Heb je het nummer wat ik noemde ook al gebeld? Zoals ik zei kan je dan bij de afdeling uitkomen die er over gaat en kunnen zij met je meekijken.
Nee dat ga ik niet doen als KPN zelf terug belt met de mededeling "dat door mij is opgezegd” Dan ga ik er helemaal aan twijfelen met wie ik te doen heb.
Dit zal dan waarschijnlijk debop 1 na laatste factuur zijn, als de opzegging met 1 maand opzegtermijn bevestigt is via de mail, dan krijg je eind augustus de slotfactuur met het teveel betaalde geld en word dit retour gestuurd, KPN maakt altijd facturen tot de datum dat de diensten echt beeindigd zijn en aangezien je de kosten vooruit betaald kan het dus zijn dat opheffing later is dan de laatste factuur.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.