Beantwoord

Vervangende KPN Box 12 blijft herstarten net als V10 hiervoor

  • 1 July 2022
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, ik heb reeds een topic aangemaakt met problemen met mijn experia V10. Hier herstartte de modem op random tijdstippen (soms 1 week niet en soms 10 x per dag)

ik heb een KPN BOX 12 gekregen en aangesloten doch het probleem blijft zich voordoen. Ik heb reeds alle kabels vervangen, alle draadloze dingen eruit getrokken, enkel internetkabel naar PC (ook reeds vervangen) doch het probleem blijft. De KPN BOX 12 herstart vanzelf en gaat weer vanzelf aan en maakt verbinding met internet.

 

Mijn oude topic met de V10 kunt u hier vinden: KPN bekabeld internet valt uit en experia v10 herstart | KPN Community

 

Ik vermoed dat het probleem ligt aan het glasvezelkastje, ook deze heb ik reeds meerdere malen gereset (stroom eruit voor enkele minuten en daarna alles op zijn beurt opgestart). Ook een andere stroomkabel en internetkabel (van TN naar Modem KPN BOX 12) geprobeerd.

 

Hulp gevraagd.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Milou

 

Edit: zit nu op de laatste firmware van de modem, dacht 528 op het einde, komende van 516. Probleem blijft aanhouden.

icon

Beste antwoord door MilouKpn 5 July 2022, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @MilouKpn, welkom terug! Balen dat het nieuwe modem niet de oplossing was!
Ik zie in je dossier dat je inmiddels ook al contact gehad hebt en er morgen een monteur komt!
Laat ons vooral weten hoe dat afloopt!

Hallo,

 

deze morgen is een zeer vriendelijke monteur geweest, deze heeft het glasvezelkastje vervangen. Tot op moment van schrijven nog niet uitgevallen. Ik houd jullie op de hoogte! 
 

groeten!

Nu reeds 9 dagen niet meer uitgevallen. Topic mag gesloten, lag aan het vezelkastje.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling Milou!
Fijn dat alles weer werkt!