Beantwoord

KPN Box 12 internet lampje knippert

  • 25 June 2022
  • 8 reacties
  • 1799 keer bekeken

Ik heb een abonnement en  en sinds de 15 van juni verhuisd naar mijn nieuwe woning. Ik heb tevens kpn meegenomen. 

Nou heb ik vandaag het modem aangesloten op het netwerk en het internet lampje blijft maar knipperen. Als ik naar de wifi kijk op de telefoon dan is hij Verzonden maar geen netwerk.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Kybi 5 July 2022, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Kybi heb je van KPN al wel bericht gehad dat je aansluiting in je nieuwe huis actief is?

Heb je een koper- of een glasvezelaansluiting?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Kybi Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het nog niet lukt om verbinding te maken op het nieuwe adres. 

De vragen die @JanD stelt ben ik ook benieuwd naar! 

En zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of aan onze kant alles goed gaat! 

@JanD @Rutger_ 

Goededag,

We hebben de aansluiting via koper. 

Of ik een mail heb ontvangen van kpn over de aansluiting geen idee. Ik heb wel 3 mails ontvangen  over welkom in je nieuwe woning zo sluit je je internet etc aan.

Verder heb ik het forum ingevuld.

 

Mvg rick

Reputatie 7
Badge +17

@Kybi volgens onze systemen is de aansluiting klaar. Als je de juiste kabel van het ISRA punt met de grijze “DSL” poort op je Experia Box verbindt moet je diensten krijgen. 

Lukt dat niet doe dan eerst een reset van je modem. Als je daarna nog steeds geen internet hebt is een monteur de volgende stap. De makkelijkste manier om een afspraak te maken is via onze webpagina of door 0800-0402 te bellen. Dan maak je de afspraak gelijk op een tijdstip dat goed uitkomt. 

Als het via die wegen niet lukt laat het dan hier weten. Dan plannen wij een monteur voor je in. Geef daarbij wel duidelijk aan welke tijdstippen je goed en slecht uitkomt. 

@Bram_ FIjn dat alles klaar is om te kunnen gebruiken.

Ik weet niet of het de oorzaak is maar ik had geen DSL kabel meer van jullie dus heb ik een nieuwe RJ11 kabel besteld en gebruikt .

Ik kon helaas ook niet vinden in jullie webshop dat ik deze kan bestellen en telefonische hing ik minimaal 30 minuten aan de telefoon.
 

Reputatie 7
Badge +30

@Bram_ FIjn dat alles klaar is om te kunnen gebruiken.

Ik weet niet of het de oorzaak is maar ik had geen DSL kabel meer van jullie dus heb ik een nieuwe RJ11 kabel besteld en gebruikt .

Ik kon helaas ook niet vinden in jullie webshop dat ik deze kan bestellen en telefonische hing ik minimaal 30 minuten aan de telefoon.

 

We hebben inderdaad geen kabels in onze webshop. Maar, we kunnen dit soort aansluitkabels gewoon naar je opsturen als je die niet meer hebt 🙂 Voor de zekerheid heb ik je nu een setje aansluitmateriaal opgestuurd. Dit krijg je door PostNL thuis geleverd.

Het is me nu niet helemaal duidelijk of je via de telefoon nu wel verder geholpen bent. Werkt het nu, @Kybi? Als het nog niet werkt, dan kun je de kabel even afwachten. Die zou morgen er moeten zijn. En anders kunnen we een monteur plannen. Maar daarvoor is bellen dan wel het handigst. 

@Bram_ FIjn dat alles klaar is om te kunnen gebruiken.

Ik weet niet of het de oorzaak is maar ik had geen DSL kabel meer van jullie dus heb ik een nieuwe RJ11 kabel besteld en gebruikt .

Ik kon helaas ook niet vinden in jullie webshop dat ik deze kan bestellen en telefonische hing ik minimaal 30 minuten aan de telefoon.

 

We hebben inderdaad geen kabels in onze webshop. Maar, we kunnen dit soort aansluitkabels gewoon naar je opsturen als je die niet meer hebt 🙂 Voor de zekerheid heb ik je nu een setje aansluitmateriaal opgestuurd. Dit krijg je door PostNL thuis geleverd.

Het is me nu niet helemaal duidelijk of je via de telefoon nu wel verder geholpen bent. Werkt het nu, @Kybi? Als het nog niet werkt, dan kun je de kabel even afwachten. Die zou morgen er moeten zijn. En anders kunnen we een monteur plannen. Maar daarvoor is bellen dan wel het handigst. 

@Erik_

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klanten service.

Hun hebben alles nagelopen en gaven aan dat het probleem bij hun lag aangezien ik alles hebt vervangen wat mogelijk was.
Gelijk een afspraak gemaakt met de monteur om het verder te laten onderzoeken.

 

Hartelijk dank voor de reacties allemaal.

@Erik_

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klanten service.

Hun hebben alles nagelopen en gaven aan dat het probleem bij hun lag aangezien ik alles hebt vervangen wat mogelijk was.
Gelijk een afspraak gemaakt met de monteur om het verder te laten onderzoeken.

 

Hartelijk dank voor de reacties allemaal.

Ah super, dan komt het vast goed