Beantwoord

Kpn chat

• 19 september 2017
  • 23 reacties
  • 1220 keer bekeken

Ik probeer al heel de dag te chatten met Kpn, maar hij zegt elke keer dat er niemand aanwezig is om te chatten, terwijl er wel op de site staat 24/7 , 7 dagen per week te kunnen chatten? Ligt het aan mij? Of bij Kpn storing?
icon

Beste antwoord door Erwin_ 27 november 2017, 14:56

Hoi Herm56 ( en @DennisSchreve ) Het was en is niet mijn bedoeling om je met een kluitje in het riet te sturen. De aanapssing waar ik op doelde is een project waarbij een chat initieel door een bot wordt afgevangen. Hier is rond de tijd dat jij de storing meldde mee geëxperimenteerd. Vandaar mijn aanname. Uiteraard heb ik ook zelf gekeken of het hier wel werkte. Dat was het geval.
Hoe is het nu? Als het nog steeds speelt wil ik graag met je verder kijken. Ik zoek het voorlopig in de instellingen van je laptop/pc/tablet ( mede omdat we hier verder geen andere klanten over hebben gehoord ).Cookies opruimen. Desnoods de browser resetten. En eventueel explorer of chrome proberen. Uiteraard hoop ik dat het al weer werkt.
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 6
Hallo @daniellesneijders,

Werkt gewoon hoor, ik heb het net via Mobiel gedaan!

Succes!
Hallo @daniellesneijders,

Werkt gewoon hoor, ik heb het net via Mobiel gedaan!

Succes!

Ahhh dan ligt het probleem toch bij mij helaas! Thx
Heb het nog een keer geprobeerd en bij mij werkt het toch echt niet! 😞
Reputatie 6
Hoe probeer je een chat te starten? Mobiel/Tablet/Pc/Mac?
ik druk op de site: chat met ons
Dan moet ik me gegevens invullen
En dan wil ik starten
En dan krijg ik gelijk dit
oja en via me telefoon maar lukt normaal altijd
Reputatie 6
Hallo Danielle,

Vreemd inderdaad, ik denk dat je dan even de helpdesk moet bellen of dat een medewerker van KPN je hier op het forum even kan helpen met jouw issue.

EDIT: heb je wel alle verplichte velden - * - ingevuld?

Laat hen ook even weten wanneer - datum / tijd - je de foutmeldingen had. Dan kunnen ze beter beoordelen wat het probleem is. Jammer dat ik je voor nu niet verder kan helpen...

Succes!
Hallo Danielle,

Vreemd inderdaad, ik denk dat je dan even de helpdesk moet bellen of dat een medewerker van KPN je hier op het forum even kan helpen met jouw issue.

EDIT: heb je wel alle verplichte velden - * - ingevuld?

Laat hen ook even weten wanneer - datum / tijd - je de foutmeldingen had. Dan kunnen ze beter beoordelen wat het probleem is. Jammer dat ik je niet verder kan helpen...

Succes!

Tuurlijk vul ik alles in... ik heb het toevallig zondag nog gedaan en nu vanaf gisteren werkt het niet bij mij, k ga het even op een andere telefoon proberen
Toch bedankt!
Reputatie 3
Heb zelf enkele malen de melding gehad dat er een korte wachttijd was,
geduldig gewacht.... maar dat kon ik doen tot ik een ons woog schat ik zo.. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Danielle, welkom op het Forum! Wat gek dat het niet lukt om een chat te starten! Heb je inmiddels al wel een chat kunnen starten op een ander apparaat? Mocht dat ook niet lukken, laat het mij dan weten. Uiteraard help ik je ook graag bij het beantwoorden van jouw (hulp)vraag!

@BerendDeMeyer_, goed meegedacht. Thanks daarvoor! :-)

geduldig gewacht.... maar dat kon ik doen tot ik een ons woog schat ik zo.. ;-)

@jannuh, zo lang zou ik niet wachten als ik jou was 😉
Hoi Danielle, welkom op het Forum! Wat gek dat het niet lukt om een chat te starten! Heb je inmiddels al wel een chat kunnen starten op een ander apparaat? Mocht dat ook niet lukken, laat het mij dan weten. Uiteraard help ik je ook graag bij het beantwoorden van jouw (hulp)vraag!

@BerendDeMeyer_, goed meegedacht. Thanks daarvoor! :-)

geduldig gewacht.... maar dat kon ik doen tot ik een ons woog schat ik zo.. ;-)

@jannuh, zo lang zou ik niet wachten als ik jou was 😉

@Natasja
Het is gelukt maar heb aangevinkt internet ect.
Voor mobiel werkte het niet
Reputatie 7
Badge +10
Het is gelukt maar heb aangevinkt internet ect.
Voor mobiel werkte het niet

Dat klopt! Je kan er tijdelijk niet voor kiezen om een chat te starten met als onderwerp 'mobiel'. Als ik je nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag 🙂
op de servicepagina staan alle contactmogelijkheden, met Chat als 'snelste optie'. Maar die kan ik niet aanklikken... Lijkt er helemaal uit te liggen.

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Herm56. Welkom op het forum.

Er zijn recentelijk een aantal aanpassingen gedaan. Ik vermoed dat er op dat moment geen mogelijkheid tot chatten was.
Hoe is het nu? Ik wil je anders ook graag verder helpen dus je kan je vraag ook aan mij stellen 🙂
dag Erwin, chatten is nog steeds niet mogelijk, checkte ik net. Kun je dat trouwens zelf niet zien? Is pagina https://www.kpn.com/service.htm, onderaan. Daarom ben ik toen over de vraag gaan bellen. Dat is opgelost voor zover nu mogelijk. Mijn andere vragen gaan over andere onderwerpen, dus dat ga ik niet hier doen. Om deze draad on topic te houden.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Herm56. Welkom op het forum.

Er zijn recentelijk een aantal aanpassingen gedaan.
@Erwin_, mag ik je dan vragen wat er voor "aanpassingen" er zijn gedaan?
Reputatie 7
Badge +28
@Herm56: Heb je een adblocker aanstaan? Probeer die dan eens uit te schakelen. Bepaalde adblockers (zoals uBlock origin) blokkeren de knop die onder Chat hoort te staan.
Reputatie 7
Badge +18
@Herm56: Heb je een adblocker aanstaan? Probeer die dan eens uit te schakelen. Bepaalde adblockers (zoals uBlock origin) blokkeren de knop die onder Chat hoort te staan.UPDATE: Ik heb Adblock in Chrome staan, maar houd de chat niet tegen, werkt gewoon! Ik kan gewoon chatten @Joran, ik denk laat je dit alvast even weten. 😎
Ik werk in Firefox en heb de Adblocker aanstaan. Even uitgezet en herladen, krijg ik een heel ander paginabeeld, heel ander design en andere knoppen. Maar de chatknop doet het nog steeds niet. De adblocker weer aangezet, pagina herladen, beeld bleef gelijk maar chatknop is dood.
Dank Dennis voor je vragen, en antwoorden🤔
@Joran: krijgen jullie chat cursus? Iets als: klant meldt iets, geef altijd een verklaring ook al weet je er geen (recentelijk aanpassingen gedaan). In plaats van (leerde ik vroeger) alle klantenfeedback is gratis verbeteradvies. Bedankt, we gaan er naar kijken.
Meer gratis cursus ga ik niet geven. Succes met de toegankelijkheid van de KPN.
Hoi daniellesneijders,

Als het dan niet via de mobiel lukt kan je ook op andere social media kanalen contact opnemen.
Via: Facebook, Twitter, Op deze Forum, Bellen van één KPN medewerkers.

Met vriendelijlke groet,
Marijn F
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Herm56 ( en @DennisSchreve ) Het was en is niet mijn bedoeling om je met een kluitje in het riet te sturen. De aanapssing waar ik op doelde is een project waarbij een chat initieel door een bot wordt afgevangen. Hier is rond de tijd dat jij de storing meldde mee geëxperimenteerd. Vandaar mijn aanname. Uiteraard heb ik ook zelf gekeken of het hier wel werkte. Dat was het geval.
Hoe is het nu? Als het nog steeds speelt wil ik graag met je verder kijken. Ik zoek het voorlopig in de instellingen van je laptop/pc/tablet ( mede omdat we hier verder geen andere klanten over hebben gehoord ).Cookies opruimen. Desnoods de browser resetten. En eventueel explorer of chrome proberen. Uiteraard hoop ik dat het al weer werkt.
ja hij doet het weer! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
ja hij doet het weer! :-)Wat fijn dat het weer werkt! 😉

Reageer