Vraag

KPN compleet aanvraag duurt 2 maanden en krijg verkeerde diensten

• 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Met ingang van 24 januari 2017 woon ik in een nieuwbouwhuis.
Op 17 januari heb ik een abonnement aangevraagd voor glasvezel kpn compleet. Glasvezel was wel al aangelegd.

Toen heeft een medewerker van KPN aangegeven dat de glasvezel nog niet beschikbaar was in het systeem. De medewerker heeft aangegeven dat de snelste manier om internet en tv te krijgen is om een bestelling (deze bestelling kon niet glasvezel zijn omdat dit nog niet in het systeem staat, dus heeft de medewerker iets besteld wat nooit leverbaar zal zijn op mijn adres) te plaatsen. Dan zou het in het systeem staan en zou de afdeling service erachter aan gaan. Toen ik mij verteld dat nadat de glasvezelverbinding beschikbaar is, ik heel snel een aansluiting zou hebben. Ook omdat de bestelling al eerder geplaatst was.

Hierna ben ik nog een keer gebeld door jullie en toen is aangegeven dat dit echt de snelste manier is, en dat het op korte termijn goed moet komen.

Vervolgens is de glasvezel beschikbaar gesteld en heb ik vorige week contact met jullie opgenomen. Toen werd mij ineens verteld dat ik pas 21 februari 2017 een aansluiting kan krijgen. Ik heb aangegeven dat alles er al ligt en gevraagd waarom het niet eerder kan. Toen is aangegeven dat dit de afgesproken leverdatum is. Maar ik heb nooit een datum afgesproken behalve dat het zo spoedig mogelijk geleverd moet worden!

Ik heb de situatie uitgelegd en aangegeven dat ik dan 3 weken geen internet/tv heb, en bijvoorbeeld 3 kleine kinderen heb, die tegenwoordig aardig gewend zijn aan internet / tv.
Medewerker van KPN kon mij niet uitleggen waarom het niet eerder mogelijk was, behalve dat het zo in het systeem staat en dat jullie nu eenmaal zo werken.

Afgelopen maandag kreeg ik een mail met het verzoek om een afspraak te maken voor een monteur. Bij het inloggen krijg ik de melding dat ik pas in maart een afspraak kan maken met een monteur!!!
Dus ik heb telefonisch contact opgenomen omdat dit niet hetgeen is wat ik bij mij aanvraag heb afgesproken!!!! Korte termijn is niet pas maart!! Telefonisch te horen gekregen dat het in theorie vanaf 21 februari 2017 geleverd kan worden maar dat door drukte ik pas in maart een monteur krijg.

In de tussentijd is er geen informatie te vinden op mijn kpn over mijn bestelling. En staat er bij dat deze bij de serviceafdeling ligt.

Vervolgens mijn originele bestelling nagekeken en hierin staat dat er instap internet is aangevraagd. Hierover weer contact over opgenomen en aangegeven dat dit niet de bedoeling is!!! De medewerker van KPN heeft dit uitgezocht en aangegeven dat jullie een fout hebben gemaakt. De medewerker van KPN had een pre-order moeten aanmaken en heeft een gewone orde aangemaakt. Als de bestelling nu opnieuw geplaatst wordt, zal de bestelling nog meer vertraging oplopen en kan ik waarschijnlijk pas in april mijn aansluiting krijgen!!!

Medewerker van KPN heeft geadviseerd dat de verkeerde bestelling moet doorlopen en dat ik nu op het moment dat het geïnstalleerd is in maart, ik contact moet opnemen en dat ik dan mijn abonnement moet omzetten. Hierna worden producten verstuurd en krijg ik de juiste producten (weer minimaal een week vertraging)!!!

En vervolgens heeft hij een aantekening gemaakt dat ik wel de kortingen moet krijgen dit gelden bij een nieuwe abonnement KPN compleet. Nu moet ik maar hopen dat dit goed.

Hierbij dien ik dan ook een klacht over hoe schandalig ik behandeld wordt, door jullie bureaucratische manier van werken en door jullie fouten heb ik pas in maart/april een aansluiting, deze aansluiting is bovendien al voorhand al verkeerd en daarnaast moet ik hopen dat ik wel de juiste contractvoorwaarden krijg!!

En dat terwijl ik bij de originele aanvraag/bestelling door heb gekregen dat het allemaal snel geregeld kan worden.

Wat een gigantisch slechte service en totaal niet klantgericht!!

Ik wil gewoon zo snel mogelijk een aansluiting en niet door jullie administratieve organisatie en jullie fouten te laat en de verkeerder producten ontvangen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Arne, wat een ellendige start van dit nieuwe abonnement. Hier zijn duidelijk fouten gemaakt aan onze kant, mijn oprechte excuses.

Ik wil graag uitzoeken of er een manier is waarop we dit sneller kunnen regelen. Het verplichte monteursbezoek blijft hierbij een obstakel, dit is bijna nooit te vervroegen. We hebben wel de mogelijkheid een zogenaamd noodpakket te versturen, bestaande uit een draadloze router (via 4G) en Digitenne. Geen ideale oplossing, maar hopelijk helpt dit ter overbrugging. Reageer je op mijn privébericht? Dan kom ik hier zo snel mogelijk op terug.

Reageer