Vraag

KPN contract verhuizen

  • 4 December 2019
  • 12 reacties
  • 182 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil hier mijn beklag doen over de werkwijze en niet eenduidige communicatie van KPN.

Nu 4 keer een ander verhaal aangehoord betreffende mijn verhuizing, eerst zou ik mijn huidig abonnement niet over kunnen nemen (oktober) en moest op Black Friday terugbellen omdat er dan een mooi aanbod gedaan kon worden. Op deze dag gebeld en van Charlotte te horen gekregen dat mijn huidige abonnement alles in een brons wel overgenomen kon worden naar het nieuwe adres. Heb toen specifiek gevraagd het goed na te vragen omdat ik eerst iets anders had gehoord. Na een kwartier wachten gaf ze mij aan dat dit 100% zeker weten kon. Moest wel de week erop bellen omdat het erg druk was vanwege een actie (tv actie) van KPN.

Nu gisteren teruggebeld en te horen gekregen dat dit niet gaat en zeker weten overgezet ging worden naar KPN hussel. Aantal keer opgehangen geweest met doorverbinden nu 3 verschillende mensen gesproken die allen weer iets anders vertelde. Er kon geen goed aanbod gemaakt worden om mij tegemoet te komen om de overstap naar Ziggo te voorkomen. Eerst aangeven dat ik 9 maanden 20 euro korting zou ontvangen om vervolgens na doorverbinden te horen dat dit helemaal niet gaat en een paar maanden een extra zenderpakket het enige was dat als compensatie gedaan kon worden voor het gat van 48,50 naar 64 euro!

U zult begrijpen dat dit mij na meer dan 14 jaar trouwe klant zwaar tegenvalt.

Aangezien ik nu speciaal 2 mobiele abonnementen heb lopen vanwege de KPN compleet voordelen en korting loop ik nu een mooie aanbieding bij een andere provider mis! Ik zou het zeer netjes vinden gezien de bovengenoemde frustratie, slecht advies en slechte communicatie dat deze 2 sim only abonnementen kosteloos afgesloten gaan worden!

Ik verneem het graag en zie de reactie spoedig tegemoet. 

Met vriendelijke groet,

Marvin

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marvin, welkom op het forum.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook in de war raak als ik dit verhaal zo lees. Ik snap dan ook dat dit tegenvalt.

Voordat ik iets zinnigs hierover kan zeggen zou ik mezelf ook willen inlezen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik in ieder geval aangeven wat nu wel of niet mogelijk is en indien nodig dit ook gelijk in orde maken. 

Ik hoor graag van je. 

Bedankt dat je ernaar wilt kijken. Kun je mij vertellen waar ik dat profiel in moet vullen? 

Met vriendelijke groet,

Marvin

Badge +19

Je hebt een profiel aan moeten maken om hier wat neer te zetten. Kies bewerken en vul het helemaal in.

Okay super bedankt, ik heb mijn profiel aangevuld.

Graag verneem ik wat er mogelijk is, hoop dat de mobiele abonnementen stopgezet kunnen worden na alle moeite en teleurstelling.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan zelf de 2 mobiele abonnementen niet opzeggen, wat ik wel wil proberen is om je abonnement zoals eerder besproken alsnog mee te nemen naar je nieuwe adres. In de huidige versie en zonder Hussel dus. Zou je ook je nieuwe postcode en huisnummer in willen vullen om te kijken of het mij gaat lukken?

Hallo Alex, bedankt voor je reactie. 
Erg jammer dat je voor mij de 2 mobiele abonnementen niet kan opzeggen, kun je mij vertellen bij wie ik dan wel aan moet kloppen om dit serieus te bespreken?

Mijn vertrouwen in het abonnement alsnog overzetten naar het nieuwe adres is volledig weg. Dit komt mede door hoe ik behandeld ben en meerdere KPN mensen mij hebben bevestigd dat dit echt niet gaat.

Ik verneem het graag.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is de afdeling Opzeggingen / retentie. Bereikbaar via 0800 0402. Ik vind het overigens erg jammer dat je zo bent behandeld. Ik verwacht dat mijn collega's daar hetzelfde aanbod zullen doen, met zekerheid kan ik dat niet zeggen. Wat opzeggingen betreft zijn zij leidend hierin. 

Beste Alex,

Ik heb nog een vraag. Ik ben gebeld met de mededeling dat er niets gedaan kan worden aan de twee mobiele abonnementen qua opzegging. 

Mijn vraag is kan er wel iets gedaan worden aan de mobiele abonnementen qua data?

Ik kan nu niet bij een andere provider de voordelen halen die ik zou willen maar zou het wel netjes vinden als KPN mij tegemoet komt voor de looptijd van beide abonnementen in de data zodat wij niet te veel nadelen ondervinden?

Ik verneem het graag. 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Plat gezegd: nee. Het enige wat ik je aan kan bieden is om je abonnement in huidige vorm alsnog te verhuizen naar je adres zodat je de voordelen krijgt. Mooier dan dit kan ik het helaas niet maken. 

Ik heb inmiddels met een medewerker van KPN gesproken die in mijn nieuwe gemeente verantwoordelijk is voor de nieuwe glasvezel die op het moment wordt aangelegd. Hij vind het spijtig dat dit allemaal zo gelopen is maar gaf aan dat ik wel degelijk wel kan vragen / eisen dat voor beide telefoon abonnementen ter compensatie de 4 gigabyte internet gegeven wordt i.p.v. de 2 gigabyte waar we nu naar teruggezet zijn.  

Graag verneem ik of KPN ons alsnog tegemoet wil komen aangezien er al genoeg is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb inmiddels met een medewerker van KPN gesproken die in mijn nieuwe gemeente verantwoordelijk is voor de nieuwe glasvezel die op het moment wordt aangelegd. Hij vind het spijtig dat dit allemaal zo gelopen is maar gaf aan dat ik wel degelijk wel kan vragen / eisen dat voor beide telefoon abonnementen ter compensatie de 4 gigabyte internet gegeven wordt i.p.v. de 2 gigabyte waar we nu naar teruggezet zijn.  

Graag verneem ik of KPN ons alsnog tegemoet wil komen aangezien er al genoeg is gebeurd?

Ik vraag me ook oprecht af wat die betreffende collega overkwam die dag om zulke informatie aan jou te geven, wie en waar was dit als ik dat vragen mag? Hier kan ik kort over zijn, dat kan niet zonder je vaste diensten op dat adres. Als dat wel kon had ik dit allang en met plezier voor je in orde gemaakt.Â