Beantwoord

KPN Direct Online pakket retourneren

  • 7 December 2022
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Anderhalf jaar geleden heb ik op mijn toen nieuwe adres een glasvezel abonnement genomen. Omdat de aansluiting nog niet compleet was heb ik toen tijdelijk een direct online pakket aangevraagd. Anderhalf jaar verder was de glasvezel aansluiting nog steeds niet gereed. En nu ben ik ondertussen wel verhuisd, nieuw kpn abonnement genomen en dat werkt uitstekend.

Echter kan ik nu dat oude abonnement niet opzeggen, ik heb 2 mensen hierover aan de telefoon gehad. 1'tje daarvan gaf aan dat het mogelijk was om het abonnement op te zeggen, maar dat dit nog te vroeg was omdat ik dan meteen zonder internet zou komen te zitten. De 2e persoon die ik hierover heb gesproken nadat ik officieel verhuisd was zei dat dit niet mogelijk was omdat het abonnement nooit ingegaan was. 

Ik zou graag wel het abonnement opzeggen wie weet hoelang het nog duurt voordat de aansluiting gereed is. Hij staat nu op juni 2023 en ik ben bang dat ik het zometeen vergeet en het dan uiteindelijk te laat is. Zou iemand mij kunnen helpen het abonnement op mijn oude adres op te zeggen.

Side note: toen ik het pakket ontving van het direct online pakket stond er de opmerking bij om de doos te bewaren zodat ik de apparatuur hierin weer terug kon opsturen. Ik heb echter ook te horen gekregen van de klantenservice dat dit geen optie is, en dat je een speciale retourdoos hiervoor nodig hebt. een beetje zonde in mijn hoofd hoe zit dit?

 

Groetjes Lieke 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 December 2022, 21:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Lieke2406! Goed dat je contact met ons opneemt via het KPN Forum.

Ik begrijp dat je verhuisd bent en op je nieuwe adres gebruik maakt van een KPN abonnement maar dat het abonnement op het oude adres nog opgezegd moet worden. Het is mij onduidelijk waarom het opzeggen nu niet lukt, dus ik kijk graag met je mee.
Zijn de gegevens die nu ingevuld staan in jouw forum profiel van het oude of nieuwe adres? Wil je deze zo nodig aanpassen of aanvullen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Wat betreft het Direct Online Pakket: je mag de doos waar deze destijds in geleverd is gebruiken, een eigen doos of je kunt een retourdoos aanvragen. Als de oude apparatuur maar retour gestuurd wordt 😊.

Ons retouradres is:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Aan de verzending van het pakket zitten geen kosten verbonden. Een briefje met je naam, postcode en huisnummer (in dit geval het oude adres) in de doos is fijn is voor de afhandeling! 

Hallo @Shyrin_ 

 

Ik heb mijn gegevens aangepast het adres dat er nu instaat is mijn nieuwe adres, het adres in de persoonlijke opmerkingen is mijn oude adres. Het zou niet opzegbaar moeten zijn volgens iemand omdat het abonnement nooit actief is geworden en zolang het niet actief is kun je het ook niet opzeggen. Ik zou dus moeten wachten tot het actief zou worden voor ik het eindelijk op zou kunnen zeggen, wat momenteel op juli 2023 staat. 

Reputatie 7
Badge +16

Top, bedankt voor de benodigde gegevens en jouw toelichting.

Ik snap niet zo goed waarom de bestelling niet geannuleerd is door mijn collega's. Een bestelling die nog niet geleverd is, kan altijd geannuleerd worden… 🤷🏾.

Ik heb bij deze de bestelling op het oude adres laten annuleren.
Stuur jij het Direct Online Pakket zo snel mogelijk retour?

Dan zijn we helemaal rond! 😊