Kpn duurder dan Youfone

  • 14 December 2019
  • 11 reacties
  • 2386 keer bekeken

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Sahin isler , ik denk dat je bij Youfone moet zijn, je bent hier bij KPN, verkeerd dus.

 

Ik heb mijn vragen gesteld.. 

100 MB snelheid kost bij Kpn netwerk 47.50 euro,, youfone gebruikt ook kpn netwerk, dus ingekocht en kost maar 31 euro. WAAROM BETAAL IK 47. 50 EURO TERWIJL HET ZELFDE NETWERK EN SNELHEID? Ik vind het oneerlijk wat kpn doet... Boeven

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb mijn vragen gesteld.. 

100 MB snelheid kost bij Kpn netwerk 47.50 euro,, youfone gebruikt ook kpn netwerk, dus ingekocht en kost maar 31 euro. WAAROM BETAAL IK 47. 50 EURO TERWIJL HET ZELFDE NETWERK EN SNELHEID? Ik vind het oneerlijk wat kpn doet... Boeven

 

Wat is het probleem? Als je denkt bij youfone beter af te wezen, dan ga je daar toch lekker naar toe?

Youfoon rekent blijkbaar voor dsl een lager tarief dan voor glasvezel. Betere service onder andere daar betalen we ook voor.

 

Ik heb geen glasvezel. Hussel internet, eigenlijk kosten moet ht wel lager houden en maandelijks opzegbaar moet ht zijn, 1 jaar contract is niet de bedoeling. Ik wil graag andere maar nee hoor ben afhankelijk voor jaar contract.. 

Op mijn adres is wel glasvezel beschikbaar dan is YF in eens € 42,00. Naast eerder genoemde waarschijnlijk betere service mogelijkheden is KPN een veel grotere organisatie met meer personeel dat moet ook ergens van betaald worden.

 

Maandelijks opzegbaar is bij KPN geen probleem dan is het wel eigen keuze dat het abonnement duurder wordt. YF kent blijkbaar enkel 12 en 24 maanden opties.

 Bij elke provider heb je wel jaarcontracten wat enkel inhoud dat je in die periode niet zonder afkoop kosten kan overstappen. Na die periode loopt gewoon het abonnement door echter ben je wel contract vrij.

Reputatie 7

@Sahin isler, bij welke provider heb jij één of meerdere abonnementen voor mobiele telefonie?

Heb je toevallig ook een Netflix abonnement?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Sahin, welkom op het forum. 

Ik ga nu, waarschijnlijk tegen beter weten in, een beetje naar doen. Ik snap dit soort vragen om eerlijk te zijn niet zo goed. Je hebt een contract afgesloten voor 1 jaar voor een bepaald bedrag. Ik ga ervan uit dat je dat bewust hebt gedaan. Daar wordt je inderdaad aan gehouden, zoals jij ook van ons mag verwachten dat we leveren wat er in dat contract staat. Het verschil tussen KPN en Youfone is inderdaad de service en de diensten die je erbij krijgt en kunt nemen. Dat wil ik best voor je op een rijtje zetten mocht je dat willen, maar daar gaat dit niet over geloof ik. 

Wat is het probleem? Als je denkt bij youfone beter af te wezen, dan ga je daar toch lekker naar toe?

@Nick83 verpakt het minder mooi dan dat ik het zou doen, maar hier komt het wel op neer. 

Ik hoop dat andere meelezers hier mijn reactie niet kwalijk nemen. Wij denken graag mee in alle opzichten en gaan best ver voor onze klanten. Echter kan ik op deze vraag geen ander antwoord geven dan dit. 

Sahin, ik hoop dat je na je jaarcontract een provider zult kunnen vinden die beter past bij je behoeftes. En mocht je toch bij ons blijven, dan staan we met alle plezier voor je klaar. :) 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb geen glasvezel. Hussel internet, eigenlijk kosten moet ht wel lager houden en maandelijks opzegbaar moet ht zijn, 1 jaar contract is niet de bedoeling. Ik wil graag andere maar nee hoor ben afhankelijk voor jaar contract.. 

Ja... dat had je je van tevoren moeten bedenken...

kpn medewerker je hebt niet eens mijn  vraagen beantwoord met dit artikel .. jullie zijn gewoon hartstikke duur .  Elk bedrijf biedt 24-uurs service en dezelfde faciliteiten.  Ik ga aan het einde na 1jaar een ander provider zoeken..  

Reputatie 7
Badge +24

kpn medewerker je hebt niet eens mijn  vraagen beantwoord met dit artikel .. 

Welke vragen?

Elk bedrijf biedt 24-uurs service en dezelfde faciliteiten. 

Nee, Youfone zeker niet.

Ik ga aan het einde na 1jaar een ander provider zoeken..  

Jammer om te lezen, hopelijk vind je eentje die je bevalt. En mocht je me nodig hebben, je weet me hier te vinden.