Ter info, ja ik heb iets om over te mekkeren, want ik ben nogal ehm verbaast,… Je wilt er geen woorden aan vuil maken, maar wat kan een bedrijf er een gigantische onbegrijpbare puinhoop van maken,…
Ik ben per 26-02-2021 overgestapt met mijn internet abonnement naar T-Mobile. Op 26/2 kreeg ik per mail ook de bevestiging dat de dienst was gestopt, zie bijlage;
Per 26/2 was ook de dienst keurig bij T-Mobile gestart. Omdat de nieuwe facturatieronde al klaar stond, kreeg ik op 27/2 een nieuwe factuur over de periode van 27/2 t/m 26/3. Prima, komt eind van de maand wel weer terug. Hierbij is ook keurig €42,50 geïncasseerd. Dat kunnen ze heel goed.
Krijg ik vandaag de slotfactuur, om maar even in kpn jargon te babbelen,…
Krijg ik een Credit over de Periode van 03/03 t/m 26/3. HOE KAN DIT? Welke filantroop is hier aangestuurd? Een stageloper?, een vakantiekracht?, inhuur die van kant nog wal weten? Of is het een geautomatiseerd proces die werkt op een pentium 386 vol met storingen? Waar is mijn stukje credit over de periode van 27/2 t/m 02/03 een bedrag van €6,07? Had er iemand geen lunchgeld bij zich ofzo?
Dit brengt mij temeer om mijn originele incasso te gaan storneren, dan strepen ze de credit maar tegen de stornering weg, en sturen ze maar een factuur van €36,43 op, maak ik dat wel weer terug over, voor mij 1 minuut werk. Bij KPN hebben ze 4 weken de tijd nodig met een man of 17, over 13 verschillende afdelingen, en vervolgens langs de supervisor te gaan om de fouten op te lossen,…
Hier zakt toch je broek vanaf of niet?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel