Beantwoord

KPN Experia Box V8 modem heeft regelmatig reset nodig

• 17 januari 2018
  • 10 reacties
  • 2958 keer bekeken

Ons KPN Experia Box V8 modem heeft regelmatig een reset nodig, zo'n 2-3 keer per week, om de Internet/WiFi verbinding weer op gang te krijgen en dat al sinds meer dan een jaar.

Dit probleem begint irritant te worden, zo was vanochtend ons vaste nr gedurende 3 uur onbereikbaar en kon onze nieuwe zonnepaneel-installatie niet remote gemonitord worden.

Zou het huidige KPN Experia Box V8 modem voor een V10 omgeruild kunnen worden? Bvd.
icon

Beste antwoord door Koen_1 21 januari 2018, 11:34

Bedankt voor je privébericht @AterHaar! Je verbinding op zichzelf lijkt in orde te zijn, dus het lijkt me inderdaad raadzaam je Experiabox om te ruilen voor een nieuwe. In je Inbox vind je hier meer informatie over 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @AterHaar! Je verbinding op zichzelf lijkt in orde te zijn, dus het lijkt me inderdaad raadzaam je Experiabox om te ruilen voor een nieuwe. In je Inbox vind je hier meer informatie over 🙂
Ik heb op 22 Jan een Experiabox V10 ontvangen en geïnstalleerd. Tot zover draait-ie als een zonnetje, dus "case closed".

Bedankt voor jullie support en oplossing, KPN!
Bij deze wil ik ook heel graag een v10 als vervaning voor de zeer vaak haperende v8. Diverse keren per week, dus heel irritant.
Reputatie 7
Badge +18
Oei. Hoe heb je dat gemeten? Weet je ook wat er haalbaar is op jouw adres? Mocht je het idee hebben dat daar technisch nog iets verkeerd zit wil ik het met alle plezier voor je uitzoeken.
Ik raad wel aan om het bedraad te testen.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niks meer gehoord. Mocht ik je nog verder kunnen helpen, graag.
Reputatie 7
Badge +21
Hi @AterHaar, lastig probleem! Graag kijk ik je verbinding na, en help je dit probleem op te lossen 🙂 Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
OK, zojuist gedaan, @Koen, Thanx!
Prima en bedankt, @Koen!
Zal 'm morgen oppikken en meteen uitproberen.
Werken doet het maar de upload is supertraag.
Reputatie 7
Badge +18
Zo te lezen is het probleem verholpen, vranckenstein. Ik lees in het rapport dat er geen is/ra aanwezig was en dat is toen verholpen.
Werkt alles nu naar behoren?

Reageer