Beantwoord

KPN Experia box v8 vervangen.

• 30 november 2017
  • 3 reacties
  • 334 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een Experia box v8 en deze valt regelmatig uit. Dan is mijn WIFI weg en ook heb ik dan geen internet via de kabel. Soms herstart hij dan vanzelf en komt het ook wel eens goed maar meestal moet ik hem hard resetten.

Dit is ongeveer om de dag.

Is het mogelijk om mijn modem om te wisselen voor een andere.

Met vriendelijke groet,
William.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 december 2017, 18:14

Via privébericht heeft William laten weten dat hij zijn vaste diensten niet via KPN afneemt. Hij neemt contact op met zijn eigen provider. Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo William, welkom op ons forum! Wat vervelend dat je verbinding zo vaak wegvalt! Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Goed dat je hebt geprobeerd of het dan bekabeld wel werkt, maar jammer om te lezen dat dat ook niet het geval is. Reageer je op mijn privébericht ? Dan help ik je hier graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo William, bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie dat je geen internet bij KPN afneemt, klopt dat? Op jouw adres en naam zie ik alleen Digitenne namelijk! Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Badge +28
Via privébericht heeft William laten weten dat hij zijn vaste diensten niet via KPN afneemt. Hij neemt contact op met zijn eigen provider. Succes!

Reageer