Beantwoord

KPN Experia Box ZTE H220N wij weten het wachtwoord niet

We hebben een KPN ZT H220N modem
Ik kan niet inloggen op de experiabox..
De gebruikersnaam staat vast op KPN.
En het wachtwoord is mij nu dus onbekend, Kunnen jullie dit oplossen?
Of zeggen hoe ik dit zelf kan oplossen?
Graag maar info hier over
Met vriendelijke groet Niels H
icon

Beste antwoord door glenonlinenl 28 januari 2012, 17:58

je kan FTP in de router instellen onder ""application" >> filesharing en dan ftp. je hebt nog altijd server software nodig, W7 heeft deze standaard ingebouwd maar moet je wel instellen of 3th party software gebruiken,  ook kan je werken met windows home groups. 

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/homegroup

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Niels,

In eerste instantie is er nog geen wachtwoord ingesteld.

Je kunt gewoon op inloggen klikken. Je wordt daarna gevraagd zelf een wachtwoord in te stellen.

Heb je dit in het verleden al gedaan en weet je deze niet meer, dan kun je de Experiabox resetten, met het resetgaatje aan de achterzijde.

Succes!

Reputatie 7
Badge +8
je kan FTP in de router instellen onder ""application" >> filesharing en dan ftp. je hebt nog altijd server software nodig, W7 heeft deze standaard ingebouwd maar moet je wel instellen of 3th party software gebruiken,  ook kan je werken met windows home groups. 

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/homegroup

Volgens mij worden door een aantal monteurs de laatste 6 of 7 cijfers van je modemserial ingevoerd i.c.m. het useraccount KPN.

Overigens zou de helpdesk van KPN je dit ook moeten kunnen vertellen!?

Reputatie 3
Badge +5
Beste Niels,

Kun je inmiddels inloggen op het modem?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

ja hoor,:D

Ook bij mij lukt het niet om in te loggen. Gebruikersnaam is Admin, maar wachtwoord is denk ik door de KPN installateur ingesteld en weet ik niet.

Graag wil ik mijn wachtwoord wijzigen zonder dat ik alle overige instellingen moet resetten. Hoe kan ik dat het beste doen?

Reageer