Beantwoord

KPN ExperiaBox V8 vervangen

  • 23 September 2021
  • 10 reacties
  • 780 keer bekeken

Badge

Hallo.  Kan ik een nieuw modem krijgen van KPN?  Ik heb momenteel de Experia box v8.  Ik heb het al 7 jaar en er zijn soms wifi-problemen.

 

vriendelijke Groeten 

L. Zawistowski

icon

Beste antwoord door GeSp 23 September 2021, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Łukasz Zawistowski 

Je kan via onderstaande link de WiFi manager uitvoeren, wellicht verbetert dat je WiFi al voldoende, als het echt slecht is stelt die tool ook voor om b.v. SuperWiFi punten aan te schaffen of om het modem om te ruilen (zie deze post van een KPN moderator).
https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Badge

Ik heb de manager gebruikt en ik voel geen verbetering.  Ik wil de modem vervangen door een nieuwer model.

Reputatie 7
Badge +18

Dan kan je bellen met de klantenservice op 0800-0402

Of je kan wachten op een KPN medewerker hier (moderator), soms duurt dat een tijdje, vul dan alvast je profiel in: https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Badge

Hoe lang duurt het voor een moderator?

Reputatie 7
Badge +24

Te lang zie ik. @Hanna_ help!!!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Łukasz Zawistowski

Ik ga een nieuw modem voor jou regelen! :blush:

Badge

Wanneer wordt het nieuwe modem verzonden?  De oude moet ik terugsturen?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Łukasz Zawistowski,

Het nieuwe modem is voor jouw verzonden. Deze ligt maandag voor jou klaar bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je moet inderdaad jouw oude modem inleveren voordat je de nieuwe mee krijgt.

Je ontvangt de informatie en track & trace per sms en email. :blush:

Badge

Ik heb nog steeds geen link naar track & trace. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Łukasz Zawistowski, dat is raar :disappointed_relieved:. Gelukkig kan ik die heel makkelijk uit het systeem halen, ik stuur je de Track en Trace via een privé bericht. Als het goed is ligt het nieuwe modem al voor je klaar bij het servicepunt.