Beantwoord

KPN FON

  • 20 April 2019
  • 10 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik wil KPN FON graag gebruiken, echter mijn modem blijkt niet geschikt om wifi zelf te delen. Betekent dat automatisch dat KPN FON dan voor mij niet toegankelijk is?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 April 2019, 15:24

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @wideja ,
als je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt zou je KPN Fon moeten kunnen gebruiken, anders (helaas) nog niet.
jammer Jan, ik had er wel op gehoopt. Ik vraag me wel af waarom ik zo'n box heb. Ik zou gewoon net als ieder ander wifi willen delen, maar dan moet het wel kunnen. Weet jij toevallig wel box je dan thuis moeten hebben ?
Reputatie 7
Badge +21
@wideja, goedemiddag 😉 Helaas is niet elke Experia Box geschikt voor KPN FON WiFi, dat heb je inmiddels ondervonden. Kan je aangeven welke Experia Box je van KPN afneemt? Omdat je er verder geen reactie op hebt gegeven, ga ik er vanuit dat je geen KPN Mobiel abonnement hebt. Heb je dat wel, kan je in dit overzicht kiezen voor 'alleen een mobiel abonnement of sim only' en op die manier KPN FON WiFi gebruiken.
Hi Susan ,bedankt voor je reactie. We hebben de V10A. We hebben inderdaad alleen Internet, TV en vaste telefoon. Ik zit weliswaar ook mobiel bij KPN, echter dat is via mijn werkgever geregeld
Reputatie 7
Badge +21
@wideja, aha dat verklaart een hoop. De V10A heeft deze functie helaas niet.. Er is dan geen optie meer over om gebruik te maken van KPN FON WiFi ben ik bang , we ruilen een Experia Box niet om hiervoor :(
In dat geval is het goed om nieuwe klanten (waar ik er een van ben) te waarschuwen dat niet alles vanzelfsprekend is. Na mijn jarenlange trouw aan Ziggo heb ik - zonder dat ik te klagen had bij Ziggo - de overstap gewaagd, achteraf een niet zo handige actie, aangezien ik er dus op achteruit gegaan ben...
In dat geval is het goed om nieuwe klanten (waar ik er een van ben) te waarschuwen dat niet alles vanzelfsprekend is. Na mijn jarenlange trouw aan Ziggo heb ik - zonder dat ik te klagen had bij Ziggo - de overstap gewaagd, achteraf een niet zo handige actie, aangezien ik er dus op achteruit gegaan ben...
De december aanbieding was oke.
Maar nu kom ik er achter, prijs naar boven voor minders zenders!
Hoe noemen ze zoiets🙈🙈🙈in de aap gelogeerd🙊🙉🙈
Tja, maar weer snel terug....
Reputatie 7
Badge +21
@wideja vooraf is helaas niet bekend welke Experia Box je krijgt. Dit is afhankelijk van je pakket en soms ook van het lijntype. Dus die voorlichting kan tot op zekere hoogte, daar ben ik het mee eens. Jammer dat het zo achteraf gegaan is, maar hopelijk heb je verder wel plezier aan de diensten!

@Willem1958 elk jaar zijn er zenderwijzigingen en prijsveranderingen. Dit is niet alleen bij KPN zo, maar zal (op verschillende momenten in het jaar) bij elke provider voorkomen. Dat is dus iets om altijd rekening mee te houden 😉
De diensten zijn best OK, maar teruggaan in functionaliteit went niet snel en is ook niet nodig lijkt me. Daarom toch maar weer terug, gelukkig is overstappen tegenwoordig eenvoudig. Bedankt in ieder geval.

Reageer