Beantwoord

KPN FON account geblokkeerd, wat nu?

  • 29 October 2019
  • 4 reacties
  • 304 keer bekeken

KPN-fon account is opgeschort. Wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jiske_ 31 October 2019, 10:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Gebruik je KPN Fon dan nog altijd?

Welke Experia Box heb je?

Heb je een mobiel abonnement van KPN?

 

Experia box V10 en staat goed ingesteld en nee maar heb het nu even nodig..

Reputatie 5
Badge +7

@Tabe Welkom op ons KPN forum. Zou je misschien kunnen kijken of KPN Fon wel ingeschakeld staat op je eigen modem? Ik kan dat vanaf hier niet aanzetten, maar je zou het zelf wel moeten kunnen doen. Wil je het eens proberen via de servicetool op onze website? Anders zou je in moeten loggen op het modem via de webinterface, door in je browser 192.168.2.254 in te typen en in te loggen. 
 

Mocht dit het probleem niet oplossen zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Tabe, ik heb nog geen bericht van je mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat het gelukt is. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag! 

 

Reageer