Beantwoord

KPN Fon en Experia box V10a

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 300 keer bekeken

Badge
Is er al zicht op wanneer de V10a geschikt gemaakt wordt voor KPN Fon?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 January 2019, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @GermTap, welkom! Dat is er helaas nog niet. Zodra er meer bekend is, zal je dit zeker hier op het forum lezen.
Badge
Dank je @Marcia_ voor je welkom en je antwoord.

Ik ben een nieuwe gebruiker van KPN en wil toch graag ook de mogelijkheden van de hotspots gaan gebruiken in het buitenland, vandaar dat ik graag een gedeelte van mijn thuis internet wil delen.
Dit gaat dus (nog) niet met de V10a. Wat zijn de alternatieven en hoe kan ik dat regelen?
Reputatie 7
Badge +30
Er zijn op dit moment niet echte alternatieven, ben ik bang. Wellicht is er in je omgeving iemand met KPN die geen gebruik maakt van zijn/haar FON inlog, die je zou mogen lenen. Ook kan je in het land zelf rechtstreeks via de FON app betaalde passen kopen om daar gebruik te maken van internet. Sorry dat ik niet iets beters heb! 😞
Badge
Is het vervangen van het V20a modem door een V10 modem een optie?
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan niet zelf bepalen welk modem ik naar de klant verstuur én ik kan alleen een modemwissel in gang zetten als het huidige modem defect is. Helaas is dat dus niet iets wat ik voor je kan doen 😞.