Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

KPN Fon geblokkeerd?

Het heeft even geduurd maar het is me gelukt om de KPNfon instelling op mijn router blijvend aan te zetten. Dus probeer ik er even op in te loggen maar helaas dat lukt niet.
Via mijnKPN maar even mijn KPNFon account gecheckt en wat zien ik? "geblokkeerd".
Dus geprobeerd deze te activeren maar helaas ook dat lukt niet. Alles lijkt prima te gaan FON staat aan wordt geconstateerd maar mijn account blijft geblokkeerd. WIFI delen staat uit en dus geblokkeerd.
opnieuw de activering doorlopen maar het maakt niet uit.

Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door JGJ001 21 april 2017, 12:09

Paul_ schreef:

Geen probleem! Ik heb alles voor je nagekeken en het ziet er wel goed uit met je account. De details vind je in je inbox.

Alles werkt nu! bedankt!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Hoi @JGJ001! Goed dat je het meldt. Als er "geblokkeerd" staat lijkt me het lastig verbinding maken met KPN Fon. Ik kijk hier graag het één en ander voor je na. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert ga ik aan de slag.
Reputatie 6
Badge +14
Ik heb niets meer van je gehoord @JGJ001 dus ga ik ervan uit dat het probleem via een andere weg is opgelost. Als er toch nog vragen zijn dan weet je ons te vinden.
Hallo Paul_, Ik heb even geen tijd gehad om te reageren maar heb zojuist gereageerd op je prive bericht..
Reputatie 6
Badge +14
Geen probleem! Ik heb alles voor je nagekeken en het ziet er wel goed uit met je account. De details vind je in je inbox.
Paul_ schreef:

Alles werkt nu! bedankt!
Reputatie 6
Badge +14
Fijn dat het nu werkt! Als er nog eens iets is dan ben je welkom. 🙂

Reageer