Beantwoord

KPN fon handmatig uitzetten

  • 28 May 2020
  • 62 reacties
  • 2883 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

62 reacties

Reputatie 1

Dit heb ik natuurlijk al lang allemaal gedaan. Ik ben niet dom of simpel. Ik ben nooit met mijn zogenaamde 100/100 Lan verbinding boven de 100/100 gekomen, altijd minstens 10% lager.

Maar dit is mijn laatste antwoord, ik steek niet meer tijd in dit zinloze gedoe. 

Reputatie 7

Jammer dat je dit zinloos gedoe vindt. Ik ben bereid je goed en uitgebreid te helpen juist omdat ik je serieus neem, ondanks dat je de overtap naar een nieuwe provider al hebt beklonken. Mocht je dat anders hebben ervaren, dan spijt mij dat oprecht. Helaas, we sluiten dit topic af. 

Reputatie 1

Ik heb al eerder gezegd dat ik je inspanningen zeer waardeer. Dat neemt niet weg dat ik zeer veel energie en tijd in dit gedoe heb gestoken zonder enig resultaat. Ik moet gewoon constateren dat kennelijk de benodigde wat diepere technische kennis bij KPN niet aanwezig is. Daar kun jij ook niks aan doen.

Vandaag 11-11-2020 een nieuwe modem V10 geïnstalleerd. tot mijn verbazing zag ik een tweede Wifi signaal. Je raad het al Fon. Nu lees ik hier dat dit signaal in augustus is uitgezet. het is inmiddels november.  Wat klopt hier niet? 

Hallo @potjandorienogantoe , dat klopt, FON kun je niet meer gebruiken, maar is nog wel in de lucht hier en daar.

Ik heb gemeten met het modem stroomloos. Toen was het signaal van fon weg. Heel apart want fon staat in het modem uit.

Inmiddels gevonden hoe Fon uitgezet kan worden.

Bedankt voor jullie reaktie.

Hoe kan je deze dan uitzetten… hier nog steeds vol bereik van KPN FON… met een v10a modem… en slecht wifi zelfs met superwifi ….

 

Reputatie 7
Badge +9

@L.u. Voor de v10A zal er binnenkort een update komen waardoor FON wordt uitgeschakeld.

Piet.

Reputatie 7
Badge +9

@Nadia Hoi Nadia,

Weet jij toevallig of er al iets nieuws te melden is over dit onderwerp?

Piet.

Reputatie 7

Hi @P.J.M. van der Vooren, hierover heb ik geen meer nieuws. Mocht er meer bekend zijn, dan publiceren we het op het forum. Houd ons in de gaten ;) 

Reputatie 7
Badge +9

Elders staat op dit forum dat er naar verwachting in februari 2021 een nieuwe release uitgerold kan worden voor de v10a.

Piet.