Beantwoord

KPN fon inloggen

  • 16 May 2019
  • 7 reacties
  • 321 keer bekeken

Kpn fon inloggen lukt niet, fon is wel geactiveerd en KPN is wel ingelogd
icon

Beste antwoord door A.Berk 1 June 2019, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi A, welkom hier.

Ik heb wel iets meer informatie nodig. Wat lukt er niet precies? Wat krijg je te zien?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Beste Alex,

profiel is nu aangevuld.
Zodra ik probeer in te loggen bij Fon, zie ik:
Verbonden, geen internet.
Signaalsterkte goed
Linksnelheid 65 Mbps
Frequentie 2,4 GHz

Later staat er: dit netwerk heeft geen internettoegang. Verbonden blijven .?

Deze zinnen vermeldt hij ook bij ander Fon- netwerken . Wij zijn wel aangemeld bij KPN fon

h.g Ans
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, op meerdere FON netwerken dus. Hoe log je dan in? Beschikbare netwerken zoeken en dan FON selecteren? Ook met de juiste gebruikersnaam eindigend op @kpn-fon.nl? Ik stuur dit naar je toe via een privébericht.

Werken andere netwerken op het apparaat waarmee je verbindt wel goed? Heb je dit ook getest met andere apparaten? Ik vraag dit omdat ik vanuit onze kant niets kan vinden dat dit zou kunnen verklaren.
heb je fon wel aan staan in je experiabox
heb je een v10a kun je geen fon gebruiken (weet niet of het nu wel kan met de v10a)
als je fon niet thuis deelt (beetje wifi voor een ander) kun je het zelf ook niet elders gebruiken
Reputatie 7
Badge +24
Dit is gecontroleerd.

heb je fon wel aan staan in je experiabox

Staat aan.

heb je een v10a kun je geen fon gebruiken (weet niet of het nu wel kan met de v10a)


Nee, is niet het geval zover ik dit vanaf hier kan zien.

als je fon niet thuis deelt (beetje wifi voor een ander) kun je het zelf ook niet elders gebruiken


Staat ook aan. 🙂
Het is gelukt! Zodra ik de Fon-app verwijderd had, kon ik wel verbinding maken. Ik kwam erachter, toen alles met de i-pad wel lukte en die had geen Fon-app. Het zal een verkeerde app geweest zijn. Helpers op het Forum: bedankt voor het mee-denken!!
Reputatie 7
Badge +24
Wat fijn! Graag gedaan uiteraard.