Beantwoord

Kpn Fon inloggen op iphone

  • 26 August 2019
  • 9 reacties
  • 515 keer bekeken

Goedendag wij hebben zins kort 2 iphones alleen nu kunnen we geen verbinding maken via KPN FON
ik log in met het mobiel account en dan zeg die gebruikers naam of wachtwoord verkeerd.
Kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 August 2019, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

de kpn wifi app bestaat ook niet meer voor iphone
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Remco 72, welkom! Allereerst: het klopt dat de KPN Wifi app er niet meer is. Je kunt op dit moment alleen handmatig inloggen via 'netwerken'. Dat zou echter gewoon moeten werken. Je gebruikt als gebruikersnaam 06-xxxxxxxx@ kpn-fon.nl? Als het goed is, heb je drie sms'jes gekregen met alle informatie. Mocht het toch niet lukken, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en de betreffende 06-nummer(s)? Dan zorg ik voor een nieuw wachtwoord per sms.
Hallo @Remco 72, welkom! Allereerst: het klopt dat de KPN Wifi app er niet meer is. Je kunt op dit moment alleen handmatig inloggen via 'netwerken'. Dat zou echter gewoon moeten werken. Je gebruikt als gebruikersnaam 06-xxxxxxxx@ kpn-fon.nl? Als het goed is, heb je drie sms'jes gekregen met alle informatie. Mocht het toch niet lukken, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en de betreffende 06-nummer(s)? Dan zorg ik voor een nieuw wachtwoord per sms.
Beste Marcia,

ik heb mijn forumprofiel aangevuld het gaat om alle 4 mijn mobiele nummers want als ik het smsje stuurt dan krijg ik de melding dat ze geen gegevens kunnen sturen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb een 'herstel wachtwoord' gedaan op het nummer -304. Ik heb voorzichtig gegokt dat dit jouw nummer is. Wil je eens checken of je het aan de praat krijgt? Als dat zo is, dan stuur ik de andere 06-nummers ook dat sms'je.
Ik heb een 'herstel wachtwoord' gedaan op het nummer -304. Ik heb voorzichtig gegokt dat dit jouw nummer is. Wil je eens checken of je het aan de praat krijgt? Als dat zo is, dan stuur ik de andere 06-nummers ook dat sms'je.
Beste Marcia,

Ik heb niks ontvangen

met vriendelijke groet

Remco

Ik heb een 'herstel wachtwoord' gedaan op het nummer -304. Ik heb voorzichtig gegokt dat dit jouw nummer is. Wil je eens checken of je het aan de praat krijgt? Als dat zo is, dan stuur ik de andere 06-nummers ook dat sms'je.Beste Marcia,

Ik heb niks ontvangen

met vriendelijke groet

Remco

Krijg hem net binnen
Reputatie 7
Badge +30
Is het nu ook gelukt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.
Is het nu ook gelukt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.
Beste Marcia

bij deze is het gelukt.

Zou je van de andere nummers ook het wachtwoord willen resetten zodat ik deze ook kan uitproberen of het met die lukt

Met vriendelijke groet

Remco
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Voor -567 en -162 is het ook gelukt. Voor -156 krijg ik de melding dat KPN Fon daar nog niet voor aangevraagd is. Je kunt met dat nummer dus gewoon WIFI AAN naar 1266 sms'en. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden!