Beantwoord

KPN FON uitschakelen

  • 13 February 2019
  • 6 reacties
  • 831 keer bekeken

Na installatie van KPN wifi versterkers, nog steeds instabiele wifi verbinding. Aangezien KPN FON bij mij aanstaat en dus op dezelfde frequentie zit, wil ik die uitschakelen. Helaas gaat dat niet. want ik krijg steeds de melding dat ik niet op het KPN netwerk ben, terwijl dat wel het geval is. Moet ik nu de versterkers er maar weer afhalen ? of hoe zit dat nu. Ook als je naar een ander kanaal zou willen resetten krijg ik de mededeling dat er iets technisch niet goed is. Komt dat door die versterkers ? Dan ziijn dat wel goed waardeloze dingen !
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2019, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @appie11 ,
als je zorgt dat je rechtstreeks met je modem verbonden bent, bijvoorbeeld met een LAN-kabel tussen modem en PC moet je in kunnen loggen in het modem en een vinkje weg kunnen halen bij de FON, opslaan en weer uitloggen.
Succes.☺️
Reputatie 7
Badge +30
Beste @appie11, welkom! Is het gelukt met het advies van Jan? Als je nog hulp nodig hebt, laat je het dan weten?
Helaas ! Dat gaat niet lukken , mijn laptop heeft geen LAN aansluitmogelijkheid, mijn MAC ook niet, beetje lastig is het wel. Moet ik nu de versterkers weer loskoppelen wifi weer gewoon via de experia V8 laten werken ? Om vervolgens de versterkers weer aan te sluiten ?
Ik was iets te snel. Laptop heeft natuurlijk wel een LAN aansluitmogelijkheid. Maar ik blijf het lastig vinden op die manier zoals Jan heeft aangegeven.
Hallo @appie11 , met een LAN-kabel heb je wel een stabiele verbinding en dat kun je van wifi niet zeggen bij belangrijke instellingen.
Reputatie 7
Badge +30
Is het inmiddels gelukt om de laptop bekabeld aan te sluiten en KPN Fon uit te zetten? Als je nog vragen hebt of als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me weten?