Beantwoord

KPN fon uitzetten

  • 17 March 2019
  • 9 reacties
  • 5652 keer bekeken

Kan KPN fon niet uitzetten heb experia WiFi versterker.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 March 2019, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Leblanc. Welkom op het forum. Op deze pagina kan je bekijken hoe je KPN FON uitschakelt op de ExperiaBox. De meest eenvoudige manier om KPN WiFi Fon HotSpots aan- of uit te zetten op je Experia Box is via de Servicetool. Ik hoor graag van je of het gelukt is.
gaat niet, krijg melding dat experia box geen WiFi verbinding heeft. Wat ik eerder aangaf heb ik WiFi experia versterker.
gaat niet, krijg melding dat experia box geen WiFi verbinding heeft. Wat ik eerder aangaf heb ik WiFi experia versterker.
Die kun je even uitzetten of los koppelen van de modem, dan kun je fon wel uitzetten.
Ik heb experia WiFi losgekoppeld en stroom uitgezet. Maar blijf dezelfde melding krijgen.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat je KPN Fon niet kan uitschakelen nadat de ExperiaWiFi er tussenuit is gehaald. In dat geval kan je het beste handmatig KPN FON uitschakelen door een bekabelde verbinding te maken. Op deze pagina kan je bekijken hoe je het handmatig kan aanpassen op de ExperiaBox. Vergeet niet om deze wijziging op te slaan. Laat je mij weten of het gelukt is?
Kan KPN fon niet uitzetten heb experia WiFi versterker.
Is gelukt. Top dankjewel 👌
Reputatie 7
Badge +21
@Leblanc Wat goed dat het toch nog gelukt is. 🙂

Hallo.

Per 1 aug 2020 komt kpn fon tevervallen toch??? Moet ik hem dan nog verwijderen of niet...ik hoor het graag

Klopt. Alleen Hotspots blijven.

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm