Beantwoord

KPN FON werkt niet

  • 10 September 2019
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

@Paul_ zou je mij ook kunnen helpen hiermee? ik kan al tijden niet inloggen met KPN fon en af en toe is het wel makkelijk. Ook bij mij staat wifi delen aan, maar staat de status op geblokkeerd.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt naar aanleiding van dit topic.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 September 2019, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @evthof, welkom! Ik ben niet Paul, maar help je er toch graag verder mee 😉. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan duik ik in je gegevens.
@Marcia_ Done als het goed is. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +30
Yes, bedankt! Ik zie dat je een V10A hebt. In dat geval kan je geen gebruik maken van FON. Dat is namelijk niet beschikbaar op de V10A en daarmee kan je zelf ook geen account aanmaken. Ik zie dat er op het adres ook een 06-nummer staat. Daarmee kan je ook gebruik maken van KPN FON, echter alleen in Nederland. Als je WIFI AAN naar 1266 sms't vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement, dan krijg je daar inloggegevens voor. Als je dit al hebt en je weet daar je wachtwoord niet meer van, laat het me vooral weten. Dan stuur ik je daarvoor een nieuw wachtwoord.
heb het nog niet kunnen proberen, de kpn fon punten waar ik het probeerden waren te slecht om verbinding te maken.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, dan heb je er natuurlijk nog niets aan 😞 . Mochten we in de toekomst toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.