KPN geklungel!

• 12 April 2012
  • 0 reacties
  • 7504 keer bekeken

Eind februari besloten om over te stappen op KPN internet+bellen+itv,

installatiepakket al snel in huis, daarna de brief met diverse informatie, op 15 maart zou het moeten gebeuren. Op 13 maart heeft KPN het signaal afgeschakeld, ofwel geen internet (adsl) meer... na ongeveer elke dag een uur met KPN gebeld te hebben uiteindelijk op 27 maart toch aangesloten.... pfff. Op 3 april was het signaal weer van de lijn af, meteen de helpdesk gebeld die voor dezelfde middag een monteur ingeschakeld heeft, 's middags werkte het weer. Vandaag 12 april signaal er weer vanaf! meteen de helpdesk gebeld (14.00), nu wordt ik teruggebeld om een afspraak te maken met de monteur.... vreemd! de ene keer kan het wel, de andere keer niet......

Inmiddels is het 17.30, nog niet teruggebeld, ik vrees voor weer een weekend zonder internet en zonder televisie....

Al minimaal 3 klachten ingediend, 2 verzoeken om creditering ivm kosten mobiel bellen naar de klantenservice (die dan vervolgens vraagt waarom ik niet met de vaste telefoon heb gebeld :@)

Helaas nog geen 1 keer teruggebeld door een KPN'er die de ballen heeft om mij te vertellen wat er aan de hand is geweest en dat ik vergoed wordt voor de geleden schade....

Wat een pruts en klungel bedrijf!!

Als ik Scheepbouwer was geweest had ik er nog 15000 man uitgetrapt!!!

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer