Beantwoord

KPN glas - Apple updates traag

• 18 mei 2016
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 5
Sinds gisteren ervaar ik een verschrikkelijke achteruitgang in de snelheid waarmee ik updates ophaal bij Apple. Ik ervaar dit op mijn iPhones, iPads en op mijn iMac. Eergisteren ging dit nog prima en snel, maar sinds gisteren krijg ik bitje voor bitje app updates binnen via de iMac App store en de iOS App Store. Ik heb hier de hele boel al gereset, maar dat helpt niks. Voor de rest merk ik ook helemaal niks, speedtests e.d. geven geen drop aan in snelheid. Alleen updates vanaf Apple zijn poepie traag.

Heeft er iemand glas en wat Apple spul? Merken jullie dit ook, of is dit een lokaal probleem? Ik weet het even niet meer

Dank!

icon

Beste antwoord door Hsd 18 mei 2016, 09:30

Dit heeft helemaal niets met KPN te maken. Er zijn gisteren een aantal grote updates van Apple uitgekomen voor OS X en IOS en iedereen wil die nu per direct installeren. Dus zijn de Apple update servers op het moment overbelast. Over een dag of twee is alles weer bij het oude.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Dit heeft helemaal niets met KPN te maken. Er zijn gisteren een aantal grote updates van Apple uitgekomen voor OS X en IOS en iedereen wil die nu per direct installeren. Dus zijn de Apple update servers op het moment overbelast. Over een dag of twee is alles weer bij het oude.

Reputatie 5
Ja, dat zou heel goed kunnen, er staan updates klaar voor OSX en iOS. Maar dit is de allereerste keer dat ik meemaak dat alles zo traag is. Zelfs kleine apps op iOS doen er uren over om in te laden (paar mb). Dat vind ik dan wel erg vreemd, vandaar mijn vraag :)

Reageer